Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn 5 jaar oude PC vervangen. Ik werk op mijn desktop en speel af en toe een lichte game. Waar ik aan denk qua games: World of Tanks, World of Warcraft, Doom Eternal, Battlefield 5 en Path of Exile. Ik wil deze games op 60+FPS op een 1440p 27 inch monitor kunnen draaien met FreeSync/G-Sync.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk aan een maximum van 1500, maar volgens mij zijn de games die ik heb opgenoemd niet heel zwaar, dus kan mogelijk wat lager uit komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen randapparatuur die ik al heb of mee wil nemen. Als sidenote: Ik ben op zoek naar een 1440p 27inch monitor, op het moment ben ik aan het kijken naar de pricewatch: LG UltraGear 27GL850 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in het verleden altijd in 1 keer mijn hele systeem vervangen, nu ook weer. In de toekomst wil ik periodiek upgrades uitvoeren qua hardware, dus ik wil best een paar tientjes meer betalen voor een onderdeel dat misschien net iets langer mee gaat.
Ik heb geen RGB nodig, mogelijk zet ik zelfs wat RGB uit als dat kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua grootte, geluidsniveau en energieverbruik heb ik geen specifieke eisen.
De behuizing die in de lijst staat vind ik prima, mogelijk vind ik nog een mooier model. Zover ik het begrijp moet de behuizing redelijke koeling hebben en er moet een ATX formaat moederbord in kunnen, ik ben wat behuizingen die ik op dit forum langs zie komen aan het opslaan en maak uiteindelijk nog een keuze.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback op mijn wenslijst. Ik ben me nu een paar dagen aan het inlezen en ik denk dat ik een redelijk begin. Deze lijst is vast niet ideaal, dus wellicht hebben jullie wat suggesties!
Ik wil mijn 5 jaar oude PC vervangen. Ik werk op mijn desktop en speel af en toe een lichte game. Waar ik aan denk qua games: World of Tanks, World of Warcraft, Doom Eternal, Battlefield 5 en Path of Exile. Ik wil deze games op 60+FPS op een 1440p 27 inch monitor kunnen draaien met FreeSync/G-Sync.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI B85-G41 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 30,25 | € 30,25 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (Closed) | € 46,16 | € 46,16 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 76,41 | ||
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk aan een maximum van 1500, maar volgens mij zijn de games die ik heb opgenoemd niet heel zwaar, dus kan mogelijk wat lager uit komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen randapparatuur die ik al heb of mee wil nemen. Als sidenote: Ik ben op zoek naar een 1440p 27inch monitor, op het moment ben ik aan het kijken naar de pricewatch: LG UltraGear 27GL850 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in het verleden altijd in 1 keer mijn hele systeem vervangen, nu ook weer. In de toekomst wil ik periodiek upgrades uitvoeren qua hardware, dus ik wil best een paar tientjes meer betalen voor een onderdeel dat misschien net iets langer mee gaat.
Ik heb geen RGB nodig, mogelijk zet ik zelfs wat RGB uit als dat kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua grootte, geluidsniveau en energieverbruik heb ik geen specifieke eisen.
De behuizing die in de lijst staat vind ik prima, mogelijk vind ik nog een mooier model. Zover ik het begrijp moet de behuizing redelijke koeling hebben en er moet een ATX formaat moederbord in kunnen, ik ben wat behuizingen die ik op dit forum langs zie komen aan het opslaan en maak uiteindelijk nog een keuze.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback op mijn wenslijst. Ik ben me nu een paar dagen aan het inlezen en ik denk dat ik een redelijk begin. Deze lijst is vast niet ideaal, dus wellicht hebben jullie wat suggesties!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG X570 Tomahawk WiFi | € 192,87 | € 192,87 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | € 432,- | € 432,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 111,09 | € 111,09 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,90 | € 103,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.206,34 | ||