Welke app gebruiken jullie?

Pagina: 1
Acties:
  • 873 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SportPiet
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-02-2021
Vorige topic werd gesloten vanwege vermeende spam maar dat was niet de bedoeling.

@AGee Ik gebruik de gratis versie van Strava en daar kan je nog steeds behoorlijk mee uit de voeten. Voor zover ik weet mis ik alleen segmenten van anderen maar ik sport toch voor mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Een beetje een karig topic, maar ik gebruik FitNotes voor de sportschool.
Kan hier gemakkelijk sets in kwijt en aanpassingen in doen, het vergt even wat know-how van de app maar werkt daarna echt super praktisch. Koppelen van sets voor supersets, het kopiëren van eerder gedane workouts waarbij je gemakkelijk sets/reps/kg kan aanpassen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SportPiet
@Rudolf Is een hartslagband niet nauwkeuriger dan een smartwatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

wat is de scope van het topic? iets met sport?

Toen ik nog hardliep gebruikte ik vooral Runkeeper. Voor krachttraining gebruik ik ironGAINS. Voor de dagelijkse stappen en het loggen van m'n sportactiviteiten met bijbehorende stats heb ik een Fitbit met bijbehorende app.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SportPiet
Oh ja sorry, originele bericht:

Ben benieuwd naar de app of apps die jullie gebruiken tijdens je activiteit (hardlopen, fietsen, zwemmen etc.)

Voorheen gebruikte ik Runkeeper, omdat ik ook ben gaan fietsen ben ik ongeveer 2 jaar terug overgestapt op Strava. Eergister heb ik een Garmin smartwatch gekocht dus worden mijn activiteiten ook in Garmin Connect bijgehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus dan openen we ook geen nieuw topic.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.