Hoi! Een klant van mij werkt professioneel als DJ & producer en wil graag een nieuw systeem voor muziekproductie. De klant werkt met FL Studio en gebruikt een legio aan plugins, samples etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem zal 99% van zijn tijd gebruikt worden als muziekproductiesysteem en sporadisch voor een potje Warzone o.i.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streefkosten voor een compleet nieuw systeem zijn 1750,- euro. Maximale budget is 2000,- euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe gaat het om een compleet nieuwe build. Hij heeft nog wel wat HDD's met samples die hij erop aan zal sluiten. Qua randapparatuur is hij voorzien. Het gaat dus alleen om de kast en de inhoud daarvan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een relatief stil systeem is gewenst.
Ga je overklokken?
Niet per se noodzakelijk.
Wat verwacht je van ons?
Ondanks dat mijn desktop build kennis beperkt is, heb ik toch een systeem samengesteld. Waar ikzelf vooral over twijfel is het moederbord en de videokaart. Wellicht zijn er ook nog goede alternatieven qua behuizingen. Gewenste kleur qua behuizing is wit. Als het mogelijk is een degelijk systeem samen te stellen voor het beoogde budget zullen er nog wat SSD's aangeschaft gaan worden voor alle sample libraries.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem zal 99% van zijn tijd gebruikt worden als muziekproductiesysteem en sporadisch voor een potje Warzone o.i.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Streefkosten voor een compleet nieuw systeem zijn 1750,- euro. Maximale budget is 2000,- euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In principe gaat het om een compleet nieuwe build. Hij heeft nog wel wat HDD's met samples die hij erop aan zal sluiten. Qua randapparatuur is hij voorzien. Het gaat dus alleen om de kast en de inhoud daarvan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een relatief stil systeem is gewenst.
Ga je overklokken?
Niet per se noodzakelijk.
Wat verwacht je van ons?
Ondanks dat mijn desktop build kennis beperkt is, heb ik toch een systeem samengesteld. Waar ikzelf vooral over twijfel is het moederbord en de videokaart. Wellicht zijn er ook nog goede alternatieven qua behuizingen. Gewenste kleur qua behuizing is wit. Als het mogelijk is een degelijk systeem samen te stellen voor het beoogde budget zullen er nog wat SSD's aangeschaft gaan worden voor alle sample libraries.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 432,- | € 432,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime X570-PRO | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 394,- | € 394,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H710 Zwart/Wit | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2C3200C16 | € 119,85 | € 119,85 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 124,90 | € 124,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.562,33 | ||