Ik heb 10 jaar geleden een gmail adres aangemaakt om een Marktplaats account te maken. Dit email adres heb ik vervolgens automatisch door laten sturen naar mijn 'normale' email adres.
Hierna nooit meer naar omgekeken/gebruikt en naast een paar standaard mailtjes van Marktplaats of Gmail ook nooit meer wat op gekregen.
Nu het rare, sinds gister avond ontvang ik verschillende 'spam' emails van traveldeal.nl en koopjedeal.nl op dit adres.
Iemand enige verklaring hiervoor, kan Marktplaats gehackt zijn, of is mijn gmail account gehackt? Of verkoopt google mijn email adres? Rare is dat ik verder nooit iets heb ontvangen op dit account.
Marktplaats zegt niets te verkopen en dat het niet bij hun ligt.
Herkent iemand dit of hebben jullie een verklaring hiervoor?
...
Hierna nooit meer naar omgekeken/gebruikt en naast een paar standaard mailtjes van Marktplaats of Gmail ook nooit meer wat op gekregen.
Nu het rare, sinds gister avond ontvang ik verschillende 'spam' emails van traveldeal.nl en koopjedeal.nl op dit adres.
Iemand enige verklaring hiervoor, kan Marktplaats gehackt zijn, of is mijn gmail account gehackt? Of verkoopt google mijn email adres? Rare is dat ik verder nooit iets heb ontvangen op dit account.
Marktplaats zegt niets te verkopen en dat het niet bij hun ligt.
Herkent iemand dit of hebben jullie een verklaring hiervoor?
...
Very funny scotty, now beam up my clothes!!!