Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjomel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-07 19:24
Mijn vraag
De samsung T7 touch die kun je beveiligen met een vingerafdruk of een pincode of is het met pincode en vingerafdruk tegelijk om alles te beveiligen en te openen .

Dus mijn vraag is dat ik de T7 touch met mijn vinger afdruk kan openen om bij de bestanden te komen en mijn Kinderen er in kunnen komen met alleen de wacht woord code (zonder dat ik hem met mijn vinger moet ondgrendelen )om bij de zelfde bestanden te komen

Dus is het met vingerafdruk en wachtwoord code ondgrendelen
Of is het of vinger afdruk of wachtwoord code op 1 en de zelfde T7 touch

Al vast bedankt voor je andwoord

Beste antwoord (via benjomel op 15-10-2020 22:48)

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Van de productpagina (https://www.samsung.com/n...d-t7-touch/MU-PC1T0SWW/):
...je kunt kiezen uit ontgrendelen met je vingerafdruk of met een wachtwoord.
En hier de handleiding:
https://www.samsung.com/s...h_User_Manual_English.pdf

Voor het gebruik van vingerafdruk moet je dus ook een wachtwoord instellen.
Hierna kan je of met je wachtwoord, of met je vingerafdruk de SSD unlocken. Ook kan je tot 4 vingerafdrukken configureren.

Dus wat jij wilt kan prima, maar je zou misschien nog eenvoudiger de vingerafdrukken van je kinderen kunnen registreren (tenzij je er meer dan 3 hebt :9 )

[ Voor 54% gewijzigd door Remz op 15-10-2020 13:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Van de productpagina (https://www.samsung.com/n...d-t7-touch/MU-PC1T0SWW/):
...je kunt kiezen uit ontgrendelen met je vingerafdruk of met een wachtwoord.
En hier de handleiding:
https://www.samsung.com/s...h_User_Manual_English.pdf

Voor het gebruik van vingerafdruk moet je dus ook een wachtwoord instellen.
Hierna kan je of met je wachtwoord, of met je vingerafdruk de SSD unlocken. Ook kan je tot 4 vingerafdrukken configureren.

Dus wat jij wilt kan prima, maar je zou misschien nog eenvoudiger de vingerafdrukken van je kinderen kunnen registreren (tenzij je er meer dan 3 hebt :9 )

[ Voor 54% gewijzigd door Remz op 15-10-2020 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjomel
dank Remz

Ik heb veel gelezen en lees veel verschilende dingen .
Heb ook met samsung zelf gebeld maar die mevrouw die slecht Nederlands sprak begreep mij niet goed maar zij wel dat alle 2 beveiligingen tegelijk mogelijk zijn op 1 aparaad .
Daarom dat ik dus ook mijn vraag hier aan mensen stelde die hem zelf ook gebruiken

Jammer dus want wat ik wou kan dus niet (wand ik zelf zit met geheugen verlies ) dus is vingerafdruk voor mij makkelijk en een mooie optie en dan konden mijn vrouw en kinderen er met een pincode in komen

Maar jij linkte deze ...je kunt kiezen uit ontgrendelen met je vingerafdruk of met een wachtwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:55
benjomel schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:58:
dank Remz

Ik heb veel gelezen en lees veel verschilende dingen .
Heb ook met samsung zelf gebeld maar die mevrouw die slecht Nederlands sprak begreep mij niet goed maar zij wel dat alle 2 beveiligingen tegelijk mogelijk zijn op 1 aparaad .
Daarom dat ik dus ook mijn vraag hier aan mensen stelde die hem zelf ook gebruiken

Jammer dus want wat ik wou kan dus niet (wand ik zelf zit met geheugen verlies ) dus is vingerafdruk voor mij makkelijk en een mooie optie en dan konden mijn vrouw en kinderen er met een pincode in komen

Maar jij linkte deze ...je kunt kiezen uit ontgrendelen met je vingerafdruk of met een wachtwoord.
YouTube: Samsung T7 Touch Portable USB SSD w/Fingerprint Reader Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjomel
darkmushy1995 dank voor deze filmpje.

Als ik de film bekijk kan het dus wel met vinger scanner en een wachtwoord tegelijk .
Is voor ons dus een mooie oplossing thuis zo kan iedereen op zijn eigen manier in 1en de zelfde T7 touch komen
Ik met mijn vingerafdruk en de rest van mijn gezin kan er dus met een wachtwoord in komen