Hello Tweakers,
Dus mijn broer is zeer hard bezig met het bewerken van video's en het renderen van videobeelden in hoge kwaliteit. Zijn Macbook Pro is daar wat te oud voor aan het worden en hoe vroeg aan mij of ik voor tussen de 500-1000 euro (liefst zelfs rond de 800) een desktop zou kunnen samenstellen waar je goed mee kan werken. Als jullie eens zouden kunnen kijken naar wat ik al heb en eventuele verbeteringen zouden kunnen toevoegen zou ik zeer blij zijn
bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc wordt alleen gebruikt voor editen en renderen van video's, hier moet dus ook voldoende geheugen op staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een droom zou volgens hem rond de 500 zijn, en echt het maximum tot 1000. ik zou zelf meer tot 800 gaan tenzij er echt een grote verbetering is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral een sterke processor en goed aantal ram, misschien een kleine maar krachtige videokaart voor te kunnen renderen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, juist weet ik meer van Nvidia dan AMD kaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het lijkt me best als de processor een ryzen processor is.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Om goede feedback te geven en eens na te gaan of mijn keuzes slim genoeg zijn en waar ik kan besparen
Tijdelijk lijstje :
Bedankt!
Dus mijn broer is zeer hard bezig met het bewerken van video's en het renderen van videobeelden in hoge kwaliteit. Zijn Macbook Pro is daar wat te oud voor aan het worden en hoe vroeg aan mij of ik voor tussen de 500-1000 euro (liefst zelfs rond de 800) een desktop zou kunnen samenstellen waar je goed mee kan werken. Als jullie eens zouden kunnen kijken naar wat ik al heb en eventuele verbeteringen zouden kunnen toevoegen zou ik zeer blij zijn
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc wordt alleen gebruikt voor editen en renderen van video's, hier moet dus ook voldoende geheugen op staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een droom zou volgens hem rond de 500 zijn, en echt het maximum tot 1000. ik zou zelf meer tot 800 gaan tenzij er echt een grote verbetering is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral een sterke processor en goed aantal ram, misschien een kleine maar krachtige videokaart voor te kunnen renderen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, juist weet ik meer van Nvidia dan AMD kaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het lijkt me best als de processor een ryzen processor is.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Om goede feedback te geven en eens na te gaan of mijn keuzes slim genoeg zijn en waar ik kan besparen
Tijdelijk lijstje :
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 299,50 | € 299,50 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 170,- | € 170,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Zwart | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 58,75 | € 58,75 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 72,19 | € 72,19 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,90 | € 103,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 845,23 | ||
Bedankt!