Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:03
Eerste opmerking: weet niet zeker of deze vraag in dit forum thuishoort. Zo niet, dan merk ik het wel.

Situatie:
Ik gebruik een oudere type smartphone Samsung S5 Neo, met hierop Android 6.01
Voor mijn dagelijkse agendabeheer (afspraken, herinneringen) maak ik gebruik van Google Calender. (calendar.google.com). Ook maak ik voor het maken van afspraken en herinneringen gebruik van mijn Google Home speaker. Loopt uiteraard allemaal via 1 en het zelfde google account.

Nu wil ik het volgende;
op mijn telefoon een popup bericht (dus geen emailtje) een x aantal minuten (x in te stellen) voordat een afspraak staat. Bijvoorbeeld: 12:30 een popup melding krijgen voor een lunchafspraak om 13:00 uur.

Ik heb dit niet voor elkaar kunnen krijgen.

Is dit mogelijk wel zo te maken? Of beter een andere app te installeren (ik wil liever niet overstappen van calendar.google.com)

Beste antwoord (via rens-br op 15-10-2020 14:20)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@pastafan ik gebruik Google Kalender (de app) en wanneer je bij de afspraak instelt dat je een herinnering wilt krijgen, dan krijg je netjes een melding in de ingestelde tijd.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 15-10-2020 13:18 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

@pastafan ik gebruik Google Kalender (de app) en wanneer je bij de afspraak instelt dat je een herinnering wilt krijgen, dan krijg je netjes een melding in de ingestelde tijd.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 15-10-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Maar @pastafan je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pastafan
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:03
@rens-br dank voor je antwoord. Eigenlijk heb je mijn vraag al beantwoord. Ik wist nog niet van deze opties!

nogmaals dank.