Mijn vraag
...
Ik heb een WD MyCloud netwerk schijf en daar heb ik via een usbkabel een WD Elements harde schijf aan gekoppeld. Dit om beide schijven te kunnen gebruiken met PLEX. Nu kan ik de MyCloud schijf wel benaderen via Plex, maar de Elements schijf niet. Ik heb het idee dat dit ligt omdat ik niet de eigenaar ben van die schijf. Want als ik bij de gegevens kijk van de Elements schijf dan staat daar niet dat ik de eigenaar ben.
Als ik echter probeer die eigenschappen te wijzigen dan krijg ik een foutmelding (zie screenshot).
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 10 64
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik vond op internet eenzelfde probleem met een oplossing door de cmd opdrachten "takeown" uit te voeren. (https://thegeekpage.com/s...ntainer-windows-10-error/)
maar dan krijg ik de melding dat de directory niet gevonden kan worden.
(Ik heb de driveletter X aan de Elements schijf gekoppeld)
:strip_exif()/f/image/Jbqkuwf3JiyohQuQZfKKctWB.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Ik heb een WD MyCloud netwerk schijf en daar heb ik via een usbkabel een WD Elements harde schijf aan gekoppeld. Dit om beide schijven te kunnen gebruiken met PLEX. Nu kan ik de MyCloud schijf wel benaderen via Plex, maar de Elements schijf niet. Ik heb het idee dat dit ligt omdat ik niet de eigenaar ben van die schijf. Want als ik bij de gegevens kijk van de Elements schijf dan staat daar niet dat ik de eigenaar ben.
Als ik echter probeer die eigenschappen te wijzigen dan krijg ik een foutmelding (zie screenshot).
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 10 64
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik vond op internet eenzelfde probleem met een oplossing door de cmd opdrachten "takeown" uit te voeren. (https://thegeekpage.com/s...ntainer-windows-10-error/)
maar dan krijg ik de melding dat de directory niet gevonden kan worden.
(Ik heb de driveletter X aan de Elements schijf gekoppeld)
:strip_exif()/f/image/Jbqkuwf3JiyohQuQZfKKctWB.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UMcbw1bgkl1D4MD38vF5iJiU.jpg?f=user_large)