Zoals in de titel ,flashen lukt niet naar de PHN versie
De S10 is een BTU dus een Engelse
GENERAL INFO
Phone Model: SM-G973F / Galaxy S10 (Dual SIM)
Device Type: beyond1 / beyond1lte
Knox Warranty Void: 0x0
CSC INFO
Product Code: SM2G973FZKDBTU
Original CSC Code:
Firmware's CSC Code: BTU
Active CSC Code: BTU
https://www.sammobile.com...oad/G973FXXS9DTI8/389702/
Wat ik al zelf heb gedaan al een 10x opnieuwgeflasht, met Odin. toestel staat met USB fout opsporing aan, is mijn vijfde gsm van Samsung en drie tabletten allemaal naar PHN geflasht .
Heb al gezocht - op het net naar oplossingen van wat ik fout zou kunnen doen en heb de instructies die op Sam mobile staan strikt toegepast, om in download mode te komen gebruik ik optie 2 die Odin geeft. een BLUE box met het com nr. dan op start alles gaat zoals het moet op het einde zegt Odin dat het gelukt is en start de gsm terug op maar die landencode is niet veranderd.
Het enige dat ik nog niet heb geprobeerd is met de simkaart van mijn provider in het toestel maar ik denk niet dat dat verschil zou uitmaken.
Alvast bedankt voor de hulp.
De S10 is een BTU dus een Engelse
GENERAL INFO
Phone Model: SM-G973F / Galaxy S10 (Dual SIM)
Device Type: beyond1 / beyond1lte
Knox Warranty Void: 0x0
CSC INFO
Product Code: SM2G973FZKDBTU
Original CSC Code:
Firmware's CSC Code: BTU
Active CSC Code: BTU
https://www.sammobile.com...oad/G973FXXS9DTI8/389702/
Wat ik al zelf heb gedaan al een 10x opnieuwgeflasht, met Odin. toestel staat met USB fout opsporing aan, is mijn vijfde gsm van Samsung en drie tabletten allemaal naar PHN geflasht .
Heb al gezocht - op het net naar oplossingen van wat ik fout zou kunnen doen en heb de instructies die op Sam mobile staan strikt toegepast, om in download mode te komen gebruik ik optie 2 die Odin geeft. een BLUE box met het com nr. dan op start alles gaat zoals het moet op het einde zegt Odin dat het gelukt is en start de gsm terug op maar die landencode is niet veranderd.
Het enige dat ik nog niet heb geprobeerd is met de simkaart van mijn provider in het toestel maar ik denk niet dat dat verschil zou uitmaken.
Alvast bedankt voor de hulp.
[ Voor 7% gewijzigd door XIII op 17-10-2020 18:21 ]