Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:37
Zoals in de titel ,flashen lukt niet naar de PHN versie
De S10 is een BTU dus een Engelse
GENERAL INFO

Phone Model: SM-G973F / Galaxy S10 (Dual SIM)
Device Type: beyond1 / beyond1lte

Knox Warranty Void: 0x0

CSC INFO
Product Code: SM2G973FZKDBTU
Original CSC Code:
Firmware's CSC Code: BTU
Active CSC Code: BTU
https://www.sammobile.com...oad/G973FXXS9DTI8/389702/
Wat ik al zelf heb gedaan al een 10x opnieuwgeflasht, met Odin. toestel staat met USB fout opsporing aan, is mijn vijfde gsm van Samsung en drie tabletten allemaal naar PHN geflasht .
Heb al gezocht - op het net naar oplossingen van wat ik fout zou kunnen doen en heb de instructies die op Sam mobile staan strikt toegepast, om in download mode te komen gebruik ik optie 2 die Odin geeft. een BLUE box met het com nr. dan op start alles gaat zoals het moet op het einde zegt Odin dat het gelukt is en start de gsm terug op maar die landencode is niet veranderd.
Het enige dat ik nog niet heb geprobeerd is met de simkaart van mijn provider in het toestel maar ik denk niet dat dat verschil zou uitmaken.
Alvast bedankt voor de hulp.

[ Voor 7% gewijzigd door XIII op 17-10-2020 18:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
Niemand!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Heb je al eens op XDA gezocht?

Zou moeten lukken met samkey.

[ Voor 28% gewijzigd door Smartphonetips op 17-10-2020 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-06 22:30
Je gaat de CSC van het toestel niet wijzigen door deze te flashen. Beide CSC codes vallen binnen OXM. Dit betekend dat de firmware de CSC aanneemt van het toestel.

Het enige dat je kan proberen, is het toestel te resetten met de NLse SIM in het toestel, dan zal bij het opstarten de melding komen dat je service provider is gewijzigd. Echter veranderd dit alleen de actieve CSC, niet die van het toestel zelf. Deze kan je niet wijzigen.

Let wel dat als je nu op een firmware versie zit die niet in NL is uitgekomen, je geen updates zal ontvangen als je naar PHN gaat. Dan moet je eerst een firmware flashen die in NL is uitgekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door CyberJohn op 17-10-2020 19:27 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
Smartphonetips schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:18:
Heb je al eens op XDA gezocht?

Zou moeten lukken met samkey.
Beste, al gezocht op XDAen niets gevonden, Die samkey ken ik niet, zal er achter op zoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
CyberJohn schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:24:
Je gaat de CSC van het toestel niet wijzigen door deze te flashen. Beide CSC codes vallen binnen OXM. Dit betekend dat de firmware de CSC aanneemt van het toestel.

Het enige dat je kan proberen, is het toestel te resetten met de NLse SIM in het toestel, dan zal bij het opstarten de melding komen dat je service provider is gewijzigd. Echter veranderd dit alleen de actieve CSC, niet die van het toestel zelf. Deze kan je niet wijzigen.

Let wel dat als je nu op een firmware versie zit die niet in NL is uitgekomen, je geen updates zal ontvangen als je naar PHN gaat. Dan moet je eerst een firmware flashen die in NL is uitgekomen.
Beste, toestel al met een plaatselijke sim geflasht en gereset ook niet gelukt.
blijkbaar kan dat niet meer zomaar een andere ROM flashen of de nox moet eerst uitgeschakeld worden en dan verliest ge de garantie.
Pagina: 1