The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Het lijkt mij niet dat dat mag, er is nog iemand van team AnandTech flink de klos, iets van 4 ton boete en nog een celstraf ook!
Wow....welke school is dat ??Op vrijdag 10 augustus 2001 19:01 schreef silentsnow het volgende:
...
Nou heb ik mijn eigen pc op school
...
-
Check mijn profiel-> ik leef in New YorkOp vrijdag 10 augustus 2001 19:06 schreef FoxzMan het volgende:
[..]
Wow....welke school is dat ??
Ik heb dus mij eigen PC op school, en eigen laptop waarmee ik op i-net kan via w-lan via school.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Ik denk dat je het beter gewoon aan je admin kan vragen en hem overtuigen, dat gaat wat makkelijker.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
[off-topic]
[/off-topic]
Maar net zoals Cheatah al zei, ik denk niet dat ze het daar bij jou op toestaan dat jij programma's via het netwerk op de PC's gaat installen.
BTW als ze er ook nog eens achter komen...en dat lijkt me voor de admins niet zo moeilijk...denk ik dat je geen toegang tot het netwerk meer heb.
Advies: NIET DOEN !
Wow bijna 100 en dan nog studeren ????Op vrijdag 10 augustus 2001 19:10 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Check mijn profiel ...
[/off-topic]
Maar net zoals Cheatah al zei, ik denk niet dat ze het daar bij jou op toestaan dat jij programma's via het netwerk op de PC's gaat installen.
BTW als ze er ook nog eens achter komen...en dat lijkt me voor de admins niet zo moeilijk...denk ik dat je geen toegang tot het netwerk meer heb.
Advies: NIET DOEN !
-
Verwijderd
Doe het niet, voor die paar rotcomputers (sorry, maar dat zijn het echt vergeleken met wat je aan kan richten), kan je niet hebben dat je van school gekicked wordt, of dat er zelfs nog erger gebeurd (je woont in de US of Apes, weetjenog, daar gaan ze niet zo zachtzinnig om met mensen die DC-proggies zonder toestemming op overheidmachines gooien.).Op vrijdag 10 augustus 2001 19:10 schreef silentsnow het volgende:
[..]
Check mijn profiel-> ik leef in New York
Ik heb dus mij eigen PC op school, en eigen laptop waarmee ik op i-net kan via w-lan via school.
En aangezien jij een lid van ons subteam bent (I'R Cow), zeg ik je dit: als ik merk dat jij unauthorized installs plaatst, stap ik uit I'R Cow, en geef het meteen door aan één van de distributed.net staffmembers. Ik win of verlies liever op een eerlijke manier, en daarbij is ons team één van de grootste binnen DPC, dus daarvoor hoeven we het ook niet te doen.
Probeer de sysadmin op een rustige manier te overtuigen, lukt het niet, jammer dan.
Trouwens, als je echt zo diep in blokjesnood zit, geef maar een gil, dan mail ik je wel een buffertje met een paar duizend blokjes.
Pagina: 1