Afgelopen najaar (na 15 augustus) hebben op zolder een dakkapel laten plaatsen. Voorheen was hier nog geen dakkapel. Er was hier een standaard schuin dak met 1 groot en 1 klein dakraam. De oppervlakte van de nieuwe HR++ ramen in de dakkapel is grofweg 10m².
Nu komen ze voor het eind van dit jaar boven nieuwe kunststof kozijnen plaatsen met HR++ glas. Hier hebben we op dit moment nog enkel glas. Dit zal grofweg 14m² zijn.
Ook wordt nog voor het eind van het jaar een vloerisolatie uitgevoerd. (~50m²)
Met deze twee acties meen ik te voldoen aan de regels voor subsidieaanvraag.
Nu vraag ik me echter af of ik óók het HR++ glas van mijn dakkapel in de subsidieaanvraag mag meenemen? dus niet 14m² opgeven, maar 24m². Ik heb al lopen zoeken op de site van de RVO, maar ik kom er niet uit.
Heeft iemand enig idee?
Nu komen ze voor het eind van dit jaar boven nieuwe kunststof kozijnen plaatsen met HR++ glas. Hier hebben we op dit moment nog enkel glas. Dit zal grofweg 14m² zijn.
Ook wordt nog voor het eind van het jaar een vloerisolatie uitgevoerd. (~50m²)
Met deze twee acties meen ik te voldoen aan de regels voor subsidieaanvraag.
Nu vraag ik me echter af of ik óók het HR++ glas van mijn dakkapel in de subsidieaanvraag mag meenemen? dus niet 14m² opgeven, maar 24m². Ik heb al lopen zoeken op de site van de RVO, maar ik kom er niet uit.
Heeft iemand enig idee?