Hi allemaal,
ik heb sinds kort een "nieuwe" pc aangeschaft via Tweakers en alles werkt naar behoren.
Maar op het moment dat ik in VLC een aantal filmpjes afspeel die ik met mijn GoPro heb opgenomen dan beweegt mijn muis haperend en soms zie ik (of reageert) mijn muis helemaal niet op bewegingen.
Naast VLC draait nog wel NordVPN en nog een download programma maar daar houdt het dan bij op dus lijkt mij niet heel belastend voor de onderstaande specs van de pc. Misschien is het RAM geheugen wat laag dus daar kan ik eventueel nog wel een upgrade laten plaatsvinden.
HELP Wie weet wat het probleem is?
MOBO: Gigabyte Z390 AORUS Ultra Socket 1151 - ATX - Intel Z390 Chipset
CPU: Intel Core i9 9900KS, 1151 socket - Octa ( 8 ) core @4GHz-5GHz
RAM: Kingston HyperX Predator @3200Mhz (2x8GB DDR4)
GPU: Aorus GeForce GTX 1080 TI 11GB
SSD: Kingston A2000 512GB NVME
Thanks alvast!
ik heb sinds kort een "nieuwe" pc aangeschaft via Tweakers en alles werkt naar behoren.
Maar op het moment dat ik in VLC een aantal filmpjes afspeel die ik met mijn GoPro heb opgenomen dan beweegt mijn muis haperend en soms zie ik (of reageert) mijn muis helemaal niet op bewegingen.
Naast VLC draait nog wel NordVPN en nog een download programma maar daar houdt het dan bij op dus lijkt mij niet heel belastend voor de onderstaande specs van de pc. Misschien is het RAM geheugen wat laag dus daar kan ik eventueel nog wel een upgrade laten plaatsvinden.
HELP Wie weet wat het probleem is?
MOBO: Gigabyte Z390 AORUS Ultra Socket 1151 - ATX - Intel Z390 Chipset
CPU: Intel Core i9 9900KS, 1151 socket - Octa ( 8 ) core @4GHz-5GHz
RAM: Kingston HyperX Predator @3200Mhz (2x8GB DDR4)
GPU: Aorus GeForce GTX 1080 TI 11GB
SSD: Kingston A2000 512GB NVME
Thanks alvast!