Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sinds een maand of 7 werk ik thuis en dat bevalt allemaal prima, maar ze gaan vanaf komende week heien op de bouwplaats +/- 20 meter van mijn woonkamer. Nu had ik het idee om een noise cancelling headphone te kopen, maar ik vraag me af of deze dingen echt voldoende werken. Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt en ben nu ook niet in staat het uitgebreid te gaan testen omdat ze volgende week gaan heien en ik gewoon wil gaan werken. Als het niet voldoende werkt ga ik liever op zoek naar een alternatieve werkplek.

Dus de vraag aan mensen die een noise cancelling headphone hebben: Zal het goed genoeg werken of kan ik beter op zoek naar een alternatieve werkplek?

Beste antwoord (via Pikoe op 14-10-2020 15:41)

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:02
Heien kan ook overlast geven door trillingen. Daar helpt in ieder geval geen koptelefoon tegen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 14:23
Mijn ervaring met noise cancelling (senheiser pcx550) is dat het geluid minder is maar je hoort het nog wel. Noise cancellation werkt het best bij non stop ruis geluiden. In een vliegtuig werkt het bijvoorbeeld perfect, de motor hoor je niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Weet je zeker dat ze komen 'heien'? Op 20 meter afstand van een bestaande bouw wordt er meestal geboord omdat een hei-installatie te veel nevenschade kan gaan opleveren aan gebouwen in de buurt.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:02
Heien kan ook overlast geven door trillingen. Daar helpt in ieder geval geen koptelefoon tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:08
precies wat maarten zegt:
als het werkelijk op 20 meter gebeurd: wegwezen, je trilt van je stoel af.
Bij mij waren ze 200 meter verderop aan het heien en trilde het gebouw nog mee -.- .