Geen intro in topic over RTX 3080

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
nieuws: RTX 3080 is meer dan 12x zo populair in Pricewatch als RTX 2080 bij r...

@Xtuv

Dit artikel gaat meteen het diepe in terwijl een introductie over de RTX 3080 niet zou misstaan. Niet iedereen weet wat het is. En ook misschien wat er zo bijzonder is aan de RTX 3080?

Mother, will they like this song?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Als je nu nog niet weet wat een RTX 3080 is leef je onder een steen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:17
@TheLunatic Ik denk dat onze doelgroep wel op de hoogte is van de RTX 3080. Voor lezers die niet alles op de voet volgen staat er in de eerste alinea ook dat het om een GeForce-videokaart gaat. Dat moeten toch duidelijke aanknopingspunten zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 00:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwxcveFCQXwu-gsJ9Hv0iOLQVms=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cEgWp1JgahXbBbZITOKqwOt6.png?f=fotoalbum_large
Onderaan het artikel staat toch anders voldoende gelinkt / aanklikbaar?

En in het volledige artikel overigens heeft @Xtuv regelmatig zinnen over "prestatie", "videokaart", "significant sneller" etc. Ik geloof inderdaad niet dat we de afgelopen maanden een tekort aan nieuws / geruchten over de RTX-kaarten hebben gehad; als dat aan "iemand" voorbij is gegaan op een site als Tweakers, dan is het eigenlijk wel een beetje einde verhaal met je tech-nieuws in NL ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Fair enough. Meestal staat er in zo'n artikel een alinea die begint met iets als:

'De RTX 3080 is een videokaart gebaseerd op de blahblah chipset van Nvidia die begin september werd uitgebracht. De populariteit van deze videokaart steeg onmiddelijk naar grote hoogte door zijn indrukwekkende prestaties en zijn relatief lage prijs. Door productieproblemen is de beschikbaarheid van RTX 3080 videokaarten beperkt en discussieren liefhebbers op diverse fora, waaronder Tweakers, over het bemachtigen van hun exemplaar.'

Ik noem maar iets.

Misschien zoek ik spijkers op laag water en staat het er tussen de regels door allemaal wel in. Ik merk zelf dat ik RTX 3080 op veel plekken tegenkom (ook op Reddit bijvoorbeeld) maar omdat ik er niet diep (genoeg) in zit mis ik de context van de hype.

Edit:
rhwerkman schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:44:
Als je nu nog niet weet wat een RTX 3080 is leef je onder een steen.
Dit is natuurlijk een kul-argument. Videokaarten hebben niet bepaald mijn interesse, maar de RTX 3080 zie ik dusdanig vaak voorbijkomen dat die toch mijn aandacht trok.

[ Voor 37% gewijzigd door TheLunatic op 14-10-2020 13:10 ]

Mother, will they like this song?

Pagina: 1