Op zaterdag 11 augustus 2001 11:44 schreef Batman2k het volgende:
in de beta van Negotiator missen 4 (special) plaatjes (search enzo)
Dat zijn de plaatjes die niet op de GoT server te vinden zijn en dus vanaf een eigen account gepost moeten worden. Om mijn eigen server niet te veel te belasten met de plaatjes staan die op een gratis account van worldonline, maar die's nog wel eens uit de lucht

Op zaterdag 11 augustus 2001 00:36 schreef Taradino het volgende:
[..]
Kritiek:
- waar is /me, [me] etc.?
- waar is [ search=...]?
- waar is super en subscript?
- waar is [topic=...]?
- waar zijn de nieuwe smilies, die al wel in de FAQ staan, niet in het replyvenster?
Dit gaat er allemaal inkomen

- voor die linkjes van forums kun je ook gewoon [forum=forum_id] gebruiken.
Dit om de niet zo voor de handliggende reden dat dit voor een aantal fora niet werkt, te weten de "private" fora zoals de huiskamer. [forum=31] wordt dus bijvoorbeeld niet geparsed. Ik heb toen gekozen om er één geheel van te maken, maar toegegeven, ik kan het misschien beter aanpassen voor de fora waar het wel werkt.
Op donderdag 16 augustus 2001 11:37 schreef 5chaap2k het volgende:
tering dat is handug zeg die compser
al eens gepost op topix ??
Nee, nog niet gedaan. Misschien een ideetje als de 2e beta af is, de eerste vindt ik persoonlijk nog niet de moeite waard.
zou ZEEEEER handig zijn! scheelt ook weer een hoop _niet-faq-lezende_ n00b-vragen
Als je er voor de ads/mods ook nog eens hun functies toevoegd zou het helemaal makkelijk zijn (uiteraard werken die dan alleen bij hun)
Zoiets als
- Post&lock topic
- Post&move topic to:
en uiteraard
- Post,lock topic and mail topicstarter
Ik ga eerst eens kijken of ik de boel zo kan krijgen dat je vanuit de composer dan posten, dat zou namelijk wel zo makkelijk zijn. Admin-functies inbouwen waag ik me nog niet aan (al kan ik gezien mijn huidige status wel zien hoe dat moet).
W-rom is hier nooit eerder iemand opgekomen?
Iemand moet de eerste zijn he