Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph0034
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-06 11:40
is er iemand die deze set heeft en de volgende vragen kan beantwoorden :

voor t idee :

het is voor een offgrid locatie met enkel zonnepanelen en een grote accu) : nou wil het wel eens zijn dat de hoofd accu leeg is ( en dus de base geen stroom meer heeft) echter wanneer de zon er weer is laad alles voldoende op en is er weer stroom.

optie zou dan zijn ; base in de nacht uit (dmv stroom tijd schakelaar)

hoop dat het een beetje duidelijk is :P

1: na stroomverlies, gaat de base vanelf weer aan ? of moet er eerst fysiek op een knop gedrukt worden ?

2: als de batterij van de camera compleet leeg is , gaat deze vanzelf weer aan als er stroom op zit ( zonnepaneel) of moet ook deze handmatig gestart worden eerst ?

3: wanneer de base stroomloos is geweest en weer aan gaat , gaan dan alle motion detections van de camera , terwijl de base uit was, aar de base ( en dus via de app zichtbaar ?)

tevens extra vraagje : weet iemnd een 4g mifi wifi router(simkaart) welke na stroomverlies uit zichzelf weer aan gaat ?

Iedereen alvast heel erg bedankt voor alle tijd en moeite !!!!!

wat ik zelf gedaan heb :

tig pagina's gelezen en gezocht maar word er niet wijzer van. ene zegt het kan/ andere zegt het kan niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:59

PauseBreak

derp!

Nou, beter laat dan nooit dan maar. Ik heb deze set inmiddels enige maanden hangen.

1) De base gaat vanzelf weer aan na stroomverlies. Het is niet vermeld in de specs zover ik me herinner, maar er zit ook een kleine batterij/accu in waarmee de base netjes kan afsluiten bij stroomverlies of een korte periode van stroomverlies kan overbruggen (denk aan minuten, niet dagen).

2) Om eerlijk te zijn weet ik hier het antwoord niet direct op want ik kan er gewoon bij. Je krijgt bij 20-25% resterende lading een pushbericht dat de batterij binnenkort opgeladen moet worden. En dan heb je nog enkele weken de tijd is mijn ervaring. In de praktijk halen de camera's hier, op de maximale beveiligingsstand een batterijduur van 4,5 maand.

3) Zover ik weet is dit niet het geval. Als de base stroomloos is geweest heb je die motion detections gewoon gemist, want het zijn "domme" camera's. Alle motion detection etc wordt door de base gedaan. Er zit daarom ook enige seconden vertraging tussen detectie en melding in de app.

Als terzijde, hou er rekening mee dat als je off grid dit camerasysteem gebruikt, je relatief veel vals positieve meldingen zult krijgen. De grote buurtkatten worden hier 's nachts aangezien voor beweging namelijk. Zelfde met honden vanaf ongeveer de grootte van een Duitse herder. Je kunt natuurlijk allerlei settings erin zetten, maar er zijn wel relatief veel vals positieve detectiemomenten.

[ Voor 17% gewijzigd door PauseBreak op 23-10-2020 14:18 ]

Nee, merp!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:51

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Foto & Video Hardware -> Duurzame Energie & Domotica

Dit is een ander type camera dan in F&V over het algemeen gebruikt wordt, hopelijk krijg je zo meer reacties. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preveli
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-09-2022
Vraagje n.a.v. eerdere vraag over de Eufycam. Ik heb een TP-link die werkt op 9v adapter. De camera zou het dus ook moeten doen op een 9v accu.
Zou ik in de kabel een 9v oplaadbare batterij kunnen plaatsen in geval uitval van stroom?