Hallo mede-Tweakers,
Ik ben op zoek naar een nieuw systeem en heb het e.e.a. samengesteld. Nu bouw ik zelf geen PC's en ben ik van plan deze te laten bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral licht gamen en het bewerken en renderen van video's met bijvoorbeeld Davinci Resolve. Het is niet de bedoeling dat dit een dedicated gaming systeem wordt, maar het is wel praktisch als deze in de toekomst aanpasbaar/uitbreidbaar is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de 1000 en 1500 euro vind ik een schappelijke prijs voor een nieuw systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mechanisch toetsenbord, Gaming muis, Webcam en beeldscherm beschik ik al over.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB M.2 SSD als primaire schijf. Als harde schijf beschik ik al over een 3tb harde schijf die ik erbij zou kunnen plaatsen. Een videokaart moet afdoende zijn aangezien ik niet van plan ben om veel met 4K te gaan doen. Het moederbord moet Bluetooth aan bord hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Fijn zou zijn als het geluidsniveau laag is. Qua grootte ben ik fan van een grotere kast i.p.v een kleinere kast.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wat advies op mijn samengestelde lijst als een soort validering. Omdat ik nog niet zo thuis ben in het bouwen van systemen, zou ik ook niet goed weten welke componenten wel en niet goed met elkaar werken.
Ik ben op zoek naar een nieuw systeem en heb het e.e.a. samengesteld. Nu bouw ik zelf geen PC's en ben ik van plan deze te laten bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral licht gamen en het bewerken en renderen van video's met bijvoorbeeld Davinci Resolve. Het is niet de bedoeling dat dit een dedicated gaming systeem wordt, maar het is wel praktisch als deze in de toekomst aanpasbaar/uitbreidbaar is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de 1000 en 1500 euro vind ik een schappelijke prijs voor een nieuw systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mechanisch toetsenbord, Gaming muis, Webcam en beeldscherm beschik ik al over.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB M.2 SSD als primaire schijf. Als harde schijf beschik ik al over een 3tb harde schijf die ik erbij zou kunnen plaatsen. Een videokaart moet afdoende zijn aangezien ik niet van plan ben om veel met 4K te gaan doen. Het moederbord moet Bluetooth aan bord hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Fijn zou zijn als het geluidsniveau laag is. Qua grootte ben ik fan van een grotere kast i.p.v een kleinere kast.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag wat advies op mijn samengestelde lijst als een soort validering. Omdat ik nog niet zo thuis ben in het bouwen van systemen, zou ik ook niet goed weten welke componenten wel en niet goed met elkaar werken.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 299,50 | € 299,50 |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-E Gaming | € 145,- | € 145,- |
1 | Videokaarten | EVGA GeForce RTX 2060 KO Ultra Gaming | € 309,90 | € 309,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart | € 102,05 | € 102,05 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2A2666C16 | € 107,90 | € 107,90 |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 700W | € 68,17 | € 68,17 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 124,90 | € 124,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.157,42 |