Speakerdoek voor audiomeubel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 19:16
Mijn vraag
Ik ben opzoek naar speakerdoek zoals het ook op de dali zensor reeks zit ter bescherming. Ik heb reeds een stuk gekocht via een audiowebsite, maar dat is echt een geweven doek. De dali lijkt meer een soort schuimdoek te hebben, hier ben ik naar op zoek.

Ik wil die gebruiken om een opening in ons audiomeubel tijdelijk af te sluiten zonder dat de ontvanger onbruikbaar wordt. Mijn dochter van een jaar vindt het bijzonder leuk speelgoed helaas.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Als je het opspant wordt het enigszins doorzichtig. Helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Nou, het materiaal wat ik nu heb is een soort papier. Heel stug en heel kwetsbaar. Wat ik zoek, maar niet precies weet waar te vinden, is echt een stof/schuim achtig.

@TBTL bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vreemd, de stoffen die ik heb gehad kan je prima 30% uitrekken en je moet goed je best doen om ze kapot te trekken. Dat moet ook, want anders krijg je de stof niet netjes om de hoeken gespannen, van het luidsprekerfrontje. Bijvoorbeeld https://www.okaphone.com/artikel.asp?id=479714 . Het ziet er van dichtbij zo uit aan de ene kant, de andere kant is gladder: https://shop.speakerenco....retch-antraciet-150-cm-12

Ik weet overigens niet zeker of er, zelfs met opspannen, voldoende licht doorheen komt om de ontvanger te laten werken.

Wat heb jij precies gekocht?

[ Voor 41% gewijzigd door TBTL op 14-10-2020 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Volgens mij de dynafox. Het voelt behoorlijk papierachtig aan ipv het synthetische gevoel bij mijn speakers.
Die @TBTL stuurt lijkt er qua textuur heel erg op, ik denk dat ik het er maar op gok!
Bedankt beide
@tafkaw ik ben bang dat ik met schuim een verkeerd beeld geschetst heb, excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik snap wat je bedoelt. Wat erop de Dali's zit lijkt meer textielachtig dan het reguliere speakerdoek.
Je zou speakerland eens kunnen benaderen, of die exact dat hebben durf ik niet te zeggen (niet alles staat op de site) maar ze kunnen je ongetwijfeld vertellen waar je eea wel kunt vinden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1