Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bourry
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-11-2020
Mijn vraag

HUAWAI P SMART 2019 steeds problemen
.
Bovenvermeld type smartphone. Heb app acces control ivm deurbel op mijn gsm gezet. Kan deur openen maar wanneer iemand belt aan de deur komt het niet door op mijn gsm. Andere gsm getest lukt perfekt.
Heb al alles geprobeerd dat ik op het net gevonden heb maar tevergeefs. Had destijds ook veel problemen gehad met whatsapp en ook met fitbit dat ook niet optimaal werkt. Wie kan mij helpen ?

[ Voor 4% gewijzigd door bourry op 13-10-2020 20:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:21

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Kan het zijn dat je telefoon de app in een slaapstand/doze-modus zet? Of accuoptimalisatie. Dan zal hij niet naar voren springen.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@bourry welkom op Tweakers.

Ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Verder lijkt mij dit ook een probleem dat de app automatisch afgesloten wordt. Je kan eens kijken op https://dontkillmyapp.com/huawei of daar een oplossing voor je bijstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bourry
DENK DAT HIJ IN SLAAPSTAND GAAT MAAR HEB AL ALLE MOGELIJKE INSTELLINGEN GEPROBEERD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@bourry het is echt niet nodig om je hele post in CAPS te plaatsen. Dat komt nogal schreeuwerig over.

Maar heb je ook de opties in mijn link geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bourry
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• najarip
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-06 13:11
Als ik een eigen topic moet openen, dan hoor ik dat graag, maar mijn vader heeft ook geluidsproblemen met zijn Huawei P Smart 2019.

Met regelmaat is er geen ringtone meer te horen als de telefoon over gaat. Hij trilt nog wel en je ziet wel op het scherm dat er gebeld wordt. Maar als je hem in je broekzak heb, dan merk je dat dus niet.

Nu wil het geval dat het op dit moment extreem belangrijk is vanwege een ziek familielid dat de telefoontjes WEL te horen zijn.

Hij heeft het volume (voor alles) op max staan. De telefoon staat niet op stil. De niet storen modus staat uit. En als hij de telefoon uit en aanzet dan werkt het weer een tijdje. Wat zou ik nog kunnen checken om hem te helpen? Of is de telefoon stuk?

Het gebeurt soms 2x per dag en soms gaat het 2 dagen goed.

Ronald
Pagina: 1