Whoehaaaaaah
Door je hosts. bestand aan te passen in je windows dir (win9x/me) kun je dit mogelijk maken. Kijk maar eens in c:\windows\hosts.sam hoe het werkt. Onder Win2K is er geloof ik ook een dergelijk bestandje.. ff een zoek machine laten zoeken naar een bestand hosts 
DNS installeren is natuurlijk ook een optie, hoewel dat iets ingewikkelder is
DNS installeren is natuurlijk ook een optie, hoewel dat iets ingewikkelder is
Ik denk dat hij wil dat anderen van buiten ook zijn machientje kunnen benaderen mbv het naampie ... Dan moet die dus wel geregistreerd zijn bij een dns
Verwijderd
En zo'n leuke tekst url in de vorm van blabla.nl registreer je bij een provider of domeinboer (zie FAQ) 
Die doen ook vaak DNS voor jouw.. als je nog niet zoveel verstand hebt van DNS dan raad ik je aan om dat door zo'n domein/DNS boer te laten doen..
BTW: Zo'n "tekst URL" kost in de meeste gevallen geld...
BTW2: Ik zou dat IP nummer ff weghalen als dat een IP nummer van jouw is.. er zijn altijd van die grapjassen die van die minder vriendelijke dingen gaan proberen met zulke IP nummertjes..
Die doen ook vaak DNS voor jouw.. als je nog niet zoveel verstand hebt van DNS dan raad ik je aan om dat door zo'n domein/DNS boer te laten doen..
BTW: Zo'n "tekst URL" kost in de meeste gevallen geld...
BTW2: Ik zou dat IP nummer ff weghalen als dat een IP nummer van jouw is.. er zijn altijd van die grapjassen die van die minder vriendelijke dingen gaan proberen met zulke IP nummertjes..
Verwijderd
Een klein DDOSje
Nee maar ff serieus je wilt in IIS je ip vervangen door je domeinnaam. Dat gaat niet. Je kan wel een ip erin zetten met een domeinnaam.
Bel een provider op en zeg ik wil op mijn ip adres een domeinnaam hebben hoeveel kost me dat en hoe regelen jullie dat voor mij.
En klaar ben je.
Nee maar ff serieus je wilt in IIS je ip vervangen door je domeinnaam. Dat gaat niet. Je kan wel een ip erin zetten met een domeinnaam.
En klaar ben je.
kan je niet iets via je provider regelen. bij xs4all kan je namelijk een een hostnaam opgeven of zo. En dan wordt je adres hostnaam.xs4all.nl
Gewoon naar dhs.org of dyndns.org of ...
en daar een naampie laten registreren, hang je jouw ipadres aan, en de volgende dag kun je via je iis servertje je pagina's benaderen, en allemaal voor gratiz
Gebruik je host-headers in IIS dan kun je zelfs een onbeperkt aantal verschillende pagina's aan je server plakken.
Dus dan krijg je bijv:
site1.dhs.org
site2.dhs.org
site30000.dhs.org etc.
suc6
en daar een naampie laten registreren, hang je jouw ipadres aan, en de volgende dag kun je via je iis servertje je pagina's benaderen, en allemaal voor gratiz
Gebruik je host-headers in IIS dan kun je zelfs een onbeperkt aantal verschillende pagina's aan je server plakken.
Dus dan krijg je bijv:
site1.dhs.org
site2.dhs.org
site30000.dhs.org etc.
suc6
Wees niet bang dat IPnummer is niet van mij!
Whoehaaaaaah
Pagina: 1