Hi, ik heb vorige week een nieuwe Lenovo Ideapad 15 gekocht en gisteren viel eerst de wifi verbinding weg en een paar seconden later startte de laptop ineens opnieuw op. Ik had Chrome open met Viel gewoon uit en startte opnieuw op zonder enige waarschuwing. Alles werkte daarna weer prima. Nou zit ik eraan te denken of ik misschien beter de laptop terug sturen kan en een nieuwe moet bestellen..? Of is dat overdreven? Heb m juist gekocht omdat ik wil dat ie lang mee gaat...
Heb je een minidump in je Windows directory ?
Kijk anders even met bluescreen viewer.
https://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html
Vermoedelijk is je error te herleiden naar een driver issue.
Startte de laptop echt opnieuw op (normaal afsluit scherm), of crashte deze met een blue screen en startte deze daarna opnieuw op?
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Hij crashte (sloot niks af oid, werd gewoon plotseling zwart en kreeg toen ineens t Lenovo beginscherm weer te zien). Maar kreeg geen blue screen te zien.
Ik zal ff kijken met de bluescreen viewer, dankjewel!
Ik zal ff kijken met de bluescreen viewer, dankjewel!
Gelijk terugsturen lijkt me een tikje overdreven. Zoek eerst eens uit wat er fout ging. Als het namelijk een driverissue is, of iets in de software zal een andere notebook hier net zo hard last van hebben. Alle apparaten lopen wel eens een keer vast. Als het veroorzaakt wordt door een defect dan is terugsturen natuurlijk een optie, maar ik zou eerst eens kijken wat er nou aan de hand is.
Heb die software geinstalleerd maar er komt niks in de lijst te staan, ik lijk dus geen minidump te hebben...Drs_Ben schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 16:47:
Heb je een minidump in je Windows directory ?
Kijk eens in de logfile of er iets stond van unexpected shutdown.
Voor hetzelfde geld heeft windows weer eens een update/reset gepushed zonder dat je het in de gaten had.
Voor hetzelfde geld heeft windows weer eens een update/reset gepushed zonder dat je het in de gaten had.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Gevonden, een melding dat gisteren om 21:44 u de laptop onverwacht uitviel.. ik ga straks als ik meer tijd heb ff kijken of ik rond dat tijdstip nog meer errors kan vinden in de event viewer.heuveltje schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 17:02:
Kijk eens in de logfile of er iets stond van unexpected shutdown.
Pagina: 1