Kun je https://tweakers.net/ss/reviews/svg/excellent.svg wel openen?
Met mijn vers geinstalleerde brave browser zie ik de shields wel gewoon. Zie je in de F12 tab in de console of netwerktab nog vreemde dingen?
Met mijn vers geinstalleerde brave browser zie ik de shields wel gewoon. Zie je in de F12 tab in de console of netwerktab nog vreemde dingen?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat komt sowieso niet uit de svg (maar is wel iets wat we kunnen/moeten fixen).FloggingHank schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:51:
de svg opent wel. Maar ook de header boven de svg 'eindoordeel' is niet zichtbaar zie ik. Dus het hele blokje mist. Ik ben niet superhandig met dev. tools maar misschien helpt dit?:
[Afbeelding]
Feit is dat de nieuwe reviewschildjes nog via onze A/B testtool worden geserveerd (sitespect) in afwachting van de uiteindelijke implementatie in onze codebase. Ik denk dat daar dus iets misgaat; wellicht wordt het script geblokkeerd, of wordt je om een of andere reden uitgesloten uit de audience (hoewel die op 100% staat).
Intentionally left blank
Ah ok, even afwachten dan. Weet je wanneer het wordt opgenomen in de codebase?
Dat is inmiddels gereleased. Kan je de awards inmiddels wel gewoon zien?FloggingHank schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:12:
Ah ok, even afwachten dan. Weet je wanneer het wordt opgenomen in de codebase?
Intentionally left blank
Hmm nee, nog altijd niet. Ook zojuist brave geupdate en het geprobeerd in een icognito venster, maar met het zelfde resultaat...
@crisp Sinds vandaag wel zichtbaar vreemd genoeg
Dat is zeker vreemd want vziw hebben wij verder niets meer aangepast, maar gelukkig dan maarFloggingHank schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:56:
@crisp Sinds vandaag wel zichtbaar vreemd genoeg
Intentionally left blank
Pagina: 1
/f/image/I2IBCPmb8mhV28QmIk8LRPlt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TMiyk7YacbEVZ8APflO6vaqK.png?f=fotoalbum_large)