Newbie accounts met 1 review als activiteit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goyb
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-09 08:08
Hoe betrouwbaar zijn de reviews onder het volgende product

pricewatch: HP 6020

Allemaal newbies met maar 1 activiteit, en dat is het in de hemel prijzen van dit apparaat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien was er een actie waarbij er geld werd geboden voor een product review?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Opzicht is het richting de gebruiker duidelijk dat het gesponsorde produce zin van nieuwe gebruikers dus daarmee kun je dit al mee nemen in je oordeel over hoeveel waarde je aan de review hecht.

Toevallig hadden we dit wel al achter de schermen gespot maar meer kan ik verder niet zeggen dan dat het in de peiling is.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goyb
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-09 08:08
Het is inderdaad duidelijk zodra je de review pagina opent. Echter vertroebelt het wel de resultaten, wat zorgt voor afbreuk aan het vertrouwen in deze lijst. Dit product staat op deze manier bovenaan voor de product categorie printers.
Als dit vaker voorkomt voor andere product categorieen ga ik zeker twijfelen aan het gebruik van de overzichten.

Gelukkig dat het op jullie radar staat, ik hoop dat jullie het gewicht van zulke reviews afzwakken.