Ik zoek een?
nieuwe iPad voor thuisgebruik.
Wat is je budget?
Maximaal 480 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te gamen, surfen, youtube kijken, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik de iPad 8 gekeken met studentkorting (465 euro), maar vandaag is er bij Amazon.de voor 440 euro de iPad air 3 (2019) verkrijgbaar
Welke vragen heb je hier nog over?
Zou ik nu voor de iPad air 3 gaan via Amazon.de voor een aantrekkelijke prijs, of toch safe via Apple.nl iPad 8?
Voordelen iPad Air 3 t.o.v. iPad 8
- Groter display (10.5 inch VS 10.2 inch)
- Kleinere bezels
- 2e Gen Touch ID
- Laminated display
- Truetone kleuren
Voordelen iPad 8 t.o.v. iPad Air 3
- 128GB
- Dikker (7.5 mm vs zeer dunne 6.1 mm, wat misschien leidt tot kromme iPad)
- Safe bij Apple met 2 jaar garantie
- 20 Watt oplader t.o.v. 12 Watt oplader.
Nadeel van iPad Air 3 via Amazon.de
Amazon.de reviews zijn erg verschillend, de een is super tevreden, de ander juist niet. De ene heeft een kromme iPad ontvangen, de ander heeft beeldscherm leed problemen, andere heeft problemen dat iPad meerdere keren uitvalt, batterij snel op en andere zegt weer dat er een "gap" zit tussen de scherm en de bezel, een papier kan zo doorheen gaan.
Dit maakt me erg terughoudend om bij Amazon te bestellen, ik heb 2 weken geleden iPad 8 gekocht bij Apple zelf, wat pas over 2 weken thuis komt. Bij Amazon heb ik hem wss overmorgen al thuis. Ik ben al zo'n 2 jaar primelid bij Amazon.de, maar hebben mensen enige rare ervaringen gehad met iPad Air 3 (via Amazon)? En hoe zit met garantie etc.?
Verkopen ze dan defecte producten of? Ik heb echt hulp nodig, ik wil natuurlijk niet teveel geld uitgeven, ze komen beiden binnenn mijn budget. Ik wil absoluut geen 2e handse iPad.
nieuwe iPad voor thuisgebruik.
Wat is je budget?
Maximaal 480 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te gamen, surfen, youtube kijken, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik de iPad 8 gekeken met studentkorting (465 euro), maar vandaag is er bij Amazon.de voor 440 euro de iPad air 3 (2019) verkrijgbaar
Welke vragen heb je hier nog over?
Zou ik nu voor de iPad air 3 gaan via Amazon.de voor een aantrekkelijke prijs, of toch safe via Apple.nl iPad 8?
Voordelen iPad Air 3 t.o.v. iPad 8
- Groter display (10.5 inch VS 10.2 inch)
- Kleinere bezels
- 2e Gen Touch ID
- Laminated display
- Truetone kleuren
Voordelen iPad 8 t.o.v. iPad Air 3
- 128GB
- Dikker (7.5 mm vs zeer dunne 6.1 mm, wat misschien leidt tot kromme iPad)
- Safe bij Apple met 2 jaar garantie
- 20 Watt oplader t.o.v. 12 Watt oplader.
Nadeel van iPad Air 3 via Amazon.de
Amazon.de reviews zijn erg verschillend, de een is super tevreden, de ander juist niet. De ene heeft een kromme iPad ontvangen, de ander heeft beeldscherm leed problemen, andere heeft problemen dat iPad meerdere keren uitvalt, batterij snel op en andere zegt weer dat er een "gap" zit tussen de scherm en de bezel, een papier kan zo doorheen gaan.
Dit maakt me erg terughoudend om bij Amazon te bestellen, ik heb 2 weken geleden iPad 8 gekocht bij Apple zelf, wat pas over 2 weken thuis komt. Bij Amazon heb ik hem wss overmorgen al thuis. Ik ben al zo'n 2 jaar primelid bij Amazon.de, maar hebben mensen enige rare ervaringen gehad met iPad Air 3 (via Amazon)? En hoe zit met garantie etc.?
Verkopen ze dan defecte producten of? Ik heb echt hulp nodig, ik wil natuurlijk niet teveel geld uitgeven, ze komen beiden binnenn mijn budget. Ik wil absoluut geen 2e handse iPad.
Hamoudi95