Verwijderd
what the f**k is this? wat doe jij hier, met alle respect hoor, maar volgens mij zit je hier een klein beetje heel ver ernaast
Je zou het in Nieuws, Sport & Muziek kunnen postenOp vrijdag 10 augustus 2001 18:27 schreef janwillem2000 het volgende:
waar moet ik het anders poosten??
En waar bemoei je je mee????
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dit hoort thuis in:De franse Nummer 1 uit de top 40
Nieuws, Sport, TV & Muziek
Alles over nieuws, sport, TV en radio maar ook films. Kletsen over Big Brother: the movie kan hier dus ook...
hmmm, stel, GoT is een kroeg......
Dan heeft een groeg en zo ook GoT huisregels
[topic=152126]
Dat zijn ze. En met dit topic heb je bewezen dat je deze zeker weten niet hebt gelezen.
Sterker nog, dit topic is zoiets als binnen een kroeg stappen met baggerpoten terwijl de baas net 2 dagen heeft lopen dweilen.
Dan heeft een groeg en zo ook GoT huisregels
[topic=152126]
Dat zijn ze. En met dit topic heb je bewezen dat je deze zeker weten niet hebt gelezen.
Sterker nog, dit topic is zoiets als binnen een kroeg stappen met baggerpoten terwijl de baas net 2 dagen heeft lopen dweilen.
Hier staat een Franse Top40 van vorige week: http://muzikmaniak.online.fr/francef.htm
of bedoelde je dat niet
of bedoelde je dat niet
Verwijderd
waar bemoei ik me mee?, ik bemoei me nergens mee, ik wijs je alleen ergens op en dat is, RTFP (read the F...... Policy).
dank u
dank u
dan ben je nog niet lang genoeg geregistreerd, of je hebt nog te weinig posts om daar te komen.Op vrijdag 10 augustus 2001 18:31 schreef janwillem2000 het volgende:
effe voor de duidelijkheid ik zie geen Topic bij index dat hiermee te maken heeft hoor.......
Alsjeblieft: lees EERST de FAQ en ga dan vragen stellen.
Als hij wat beter had nagedacht niet , ik heb gewoon met Google gezocht op "top40 francais"Op vrijdag 10 augustus 2001 18:34 schreef baantje het volgende:
das toch echt bijna binnen 10 min.
had je ons daar voor nodig?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()