Toon posts:

[IIS] Crash na toevoegen extra IP aan NIC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier het probleem dat als wij nog een extra IP toevoegen aan onze netwerkkaart, IIS stopt met werken. Onder geen beding krijgen we IIS dan weer aan de praat. Hij komt telkens met de volgende error:

"Not enough storage available to complete this operation"

Dit gebeurd als we een 26e IP toewijzen aan de netwerkkaart.

Vraag is dus: is er een maximum aantal IPs welke je mag toewijzen zodat IIS blijft werken? Zoals het er nu uitziet zijn het er dus maximaal 25.

Verwijderd

Misschien een beetje onzinnige reply van mij dit..

maar ik weet dat er meer IP nummers dan 25 op een NT bak kunnen draaien en IIS deed daar bij ook niet moeilijk over bij ons.
Not enough storage available to complete this operation
Lijkt mij meer een bug dan een max. aantal IP nummers. Obligatorische vraag: hebbie alle updates al gedraait?!

Waar je natuurlijk voor de rest na moet kijken is of er genoeg hardeschijfruimte vrij is, geef die bak wat meer (virtueel) geheugen e.d., maar als goeie sysadmin heb je dat toch al geprobeert ;)

Verwijderd

Topicstarter
Alles gecontroleerd. Alle patches staan er natuurlijk op en ook genoeg ruimte (6Gb nog vrij). Daar ligt het dus allemaal niet aan. Had wel ergens gelezen dat de het met de registry grootte te maken zou kunnen hebben, alleen de Maxsize stond hiervan op 88 Mb terwijl de registry maar 11 Mb was (en dit was voor een printer probleem ofzo).

Dus wat het nou is...beats me