Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:54
Mijn vraag
De Backcover van mijn Nokia 9 begint los te laten, Nokia claimed dat schade aan de backcover niet onder de garantie valt en er kosten in rekening gebracht worden, maar dit lijkt mij toch echt een fabrieksfout met de lijm. Weten jullie hoe ik mijn recht kan halen bij Nokia?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nokia 9 Pureview, gekocht in april 2019.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik wacht op verdere mails van Nokia, maar ben niet echt tevreden met hun antwoorden (ze lijken de mails maar half te lezen), vandaar dat ik hier vraag of iemand hier ervaring mee heeft.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@svenk91 kan je eens een afbeelding posten van het probleem?

En waar heb je het toestel gekocht? Dat is normaal het eerste aanspreekpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:54
Direct via Nokia gekocht bij release (pre-order).

Bij deze de afbeelding. Het lijkt er op dat de lijm die de glasplaat vasthoud het begeeft, als je hem terugdrukt geeft hij aardig wat weerstand en veert hij gelijk weer op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDu5VyHEHYE30DotNFfn52zpCCI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G3Amntfg1vSyQ0HHgElZ8q5C.png?f=fotoalbum_large

Toevallig net, na wat gedreig via mail over de ACM en consumentenrecht etc., ben ik doorverbonden met de technische support afdeling die gelukkig wel toegeeft dat er een mogelijkheid is om hem op te sturen zonder gelijk te betalen. Hopelijk komt daar iets uit.