Ik heb recent een kantoor ingericht thuis waarin ik een familie computer wil zetten die we allemaal kunnen gebruiken, ik ben vooral op zoek naar prijs/kwaliteit, eventueel toekomstig uitbreidbaar, relatief laag energieverbruik en iedereen moet zijn/haar apparaten aan kunnen sluiten(printers, muis, toetsenbord, tekending, monitoren 2 etc.) ik heb nog geen ethernet aansluiting maar wel WiFi, vandaar de adapter.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Divers, voor mijzelf heb ik altijd problemen gehad met langzame computers wanneer ik veel tabbladen open heb op Chrome, ik hoop dat nu op te lossen. Mijn vrouw zou graag foto's willen bewerken en eventueel later video's. Ik heb vroeger wat gegamed maar Heroes3 zal hij nog wel kunnen draaien, Kids willen wellicht ietsje meer maar hoef niet het nieuwste van het nieuwste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit zelf rond de 800 max, stel hem zelf samen en kan goedkoop aan een Windows licentie komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, had laptop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Iets dat de komende 5 jaar prima mee kan, eventueel met wat (kleine) upgrades
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar liever duurzame producten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet veilig zijn en niet te veel lawaai maken, werkkamer is naast de babykamer
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen, zo toekomst bestendig mogelijk. Ik heb dit niet eerder gedaan dus zou ook willen weten of de selectie die ik zorgvuldig uit heb proberen te zoeken bij elkaar past. Alvast heel erg bedankt! Edit - revised om thuisvideos te kunnen branden en mooiere behuizing.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Divers, voor mijzelf heb ik altijd problemen gehad met langzame computers wanneer ik veel tabbladen open heb op Chrome, ik hoop dat nu op te lossen. Mijn vrouw zou graag foto's willen bewerken en eventueel later video's. Ik heb vroeger wat gegamed maar Heroes3 zal hij nog wel kunnen draaien, Kids willen wellicht ietsje meer maar hoef niet het nieuwste van het nieuwste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit zelf rond de 800 max, stel hem zelf samen en kan goedkoop aan een Windows licentie komen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, had laptop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Iets dat de komende 5 jaar prima mee kan, eventueel met wat (kleine) upgrades
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar liever duurzame producten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet veilig zijn en niet te veel lawaai maken, werkkamer is naast de babykamer
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen, zo toekomst bestendig mogelijk. Ik heb dit niet eerder gedaan dus zou ook willen weten of de selectie die ik zorgvuldig uit heb proberen te zoeken bij elkaar past. Alvast heel erg bedankt! Edit - revised om thuisvideos te kunnen branden en mooiere behuizing.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B550M-A (WI-FI) | € 127,15 | € 127,15 |
| 1 | Videokaarten | Asus TUF Gaming GeForce GTX 1650 4GB GDDR6 | € 135,57 | € 135,57 |
| 1 | Behuizingen | SilentiumPC Armis AR1 | € 23,99 | € 23,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16S-16GVK | € 56,54 | € 56,54 |
| 1 | Optische drives | LG BH16NS55 Zwart | € 74,20 | € 74,20 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,90 | € 103,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 780,25 | ||
[ Voor 9% gewijzigd door FabelZ op 12-10-2020 23:22 ]