hulp bij Bureau (Sorry als ik niet goed zit)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zurazan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-01-2025
Ik zoek een?
Nieuw Bureau voor 3 monitoren.
Alienware AW3420DW x1
Dell U2715H x2

Wat is je budget?
400/ 500 euro?

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb de balle verstand van bureaus wil gewoon een groot genoeg scherm waar 2 27inch monitoren op passen en een Ultrawide 24inch monitor
(Waarschijnlijk hardstikke onmogelijk)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk foto/video bewerking en gamen

Beste antwoord (via Zurazan op 12-10-2020 23:36)

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:36
Een OSB plaat en een paar poten. Vind je bij elke bouwmarkt en past prima in je budget.
En als je dat niet mooi vind loop dan gewoon eens een ikea oid binnen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:36
Een OSB plaat en een paar poten. Vind je bij elke bouwmarkt en past prima in je budget.
En als je dat niet mooi vind loop dan gewoon eens een ikea oid binnen.

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:21
pricewatch: Alienware AW3420DW Zwart
pricewatch: Dell UltraSharp U2715H Zilver, Zwart

Even de Pricewatch linkjes erbij gepakt zodat we de specificaties kunnen lezen. Beide typen ondersteunen Vesa 100, wat weer mogelijkheden biedt voor beugels.

https://tweakers.net/muurbeugels/vergelijken/

Klopt, het is géén vervanging/alternatief voor een goed bureau maar ik dacht dat deze optie je zoektocht naar een bureau misschien makkelijker maakt.
Zelf heb ik een bureau dat ik hoogte verstelbaar is. Kost een paar centen, zeker. Ik merk wel dat mijn schoulder/rugklachten verdwenen zijn.

Team anti-scalp - wauw..

• Zurazan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-01-2025
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 20:58:
pricewatch: Alienware AW3420DW Zwart
pricewatch: Dell UltraSharp U2715H Zilver, Zwart

Even de Pricewatch linkjes erbij gepakt zodat we de specificaties kunnen lezen. Beide typen ondersteunen Vesa 100, wat weer mogelijkheden biedt voor beugels.

https://tweakers.net/muurbeugels/vergelijken/

Klopt, het is géén vervanging/alternatief voor een goed bureau maar ik dacht dat deze optie je zoektocht naar een bureau misschien makkelijker maakt.
Zelf heb ik een bureau dat ik hoogte verstelbaar is. Kost een paar centen, zeker. Ik merk wel dat mijn schoulder/rugklachten verdwenen zijn.
Goed advies, zal ik zeker in het hoofd houden omdat het bureau dan ook was leger zal zijn.. moet ik alleen een beugel vinden die een 34inch UW en 2 27inch monitoren houd en netjes naast elkaar kan zetten LOL

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:21
Zurazan schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:36:
[...]
Goed advies, zal ik zeker in het hoofd houden omdat het bureau dan ook was leger zal zijn.. moet ik alleen een beugel vinden die een 34inch UW en 2 27inch monitoren houd en netjes naast elkaar kan zetten LOL
Indien nodig kan je per monitor een aparte beugel aanschaffen.

Team anti-scalp - wauw..

• Ballondier
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-01 13:35
Een paar jaar geleden heb ik een tweede hands in hoogte verstelbaar onderstel met nieuw blad gekocht bij een bedrijf dat handelt in kantoormeubilair. Past ruim binnen je budget en is goed spul. Er is vast wel een vergelijkbaar bedrijf bij jou in de buurt.

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01 13:58
Ik zou ook tweedehands verstelbaar kiezen, voor 500 euro lukt je dat zelfs elektrisch.

OSB platen zou ik zelf niet pakken, als je er koffie op morst trekt de vlek er meteen in en als je met je handen er over wrijft, zit je hand meteen vol. Bij de bouwmarkt hebben ze kant en klaar bladen in diverse afmetingen. Neem er een van 80 cm diep of zo. Is dat te prijzig? Koop bij Ikea een eettafel blad of zo.

En dan 4 verstelbare poten van de bouwmarkt eronder.
Pagina: 1