• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 09:19
Hi allemaal,

Hoop dat dit de juiste plek is voor mijn vraag.

Ik heb een Raspberry Pi 3B v1.2 met OSMC, een Xbox met CCPlayer en VLC geïnstalleerd en mijn 4K Samsung TV heeft ook ingebouwde mogelijkheden voor het afspelen van media. Echter lukt het mij op géén van deze devices om een 2160p HDR MKV af te spelen waarbij ik ook de ondertiteling kan selecteren.

OSMC speelt het gewoonweg niet af (sad face icon direct bij afspelen). 3B kan 4K ook niet afspelen begrijp ik maar omdat geen volle 4K is had ik nog hoop.

Xbox: VLC geeft wel geluid maar geen beeld. CCPlayer geeft beeld met ondertiteling maar weer geen geluid. Standaard media player app geeft beeld, geluid maar geen ondertiteling.

Samsung TV: geeft aan HDR te herkennen, top, geeft beeld en geluid maar ook geen ondertitels.
Als ik de ondertitels los download, deze precies dezelfde naam geef als de film werkt het wel maar dat wil ik eigenlijk niet, wil 'gewoon zitten en kijken'.

Heeft iemand nog een idee of koop ik gewoon een Nvidia Shield? :+

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:14
Koop een Vero 4K, die kan dit wel, spreek uit ervaring. De Rasp Pi heeft niet voldoende rekenkracht om OSMC volledig te ondersteunen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-10 22:50
Call of Duty schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 13:45:
Heeft iemand nog een idee of koop ik gewoon een Nvidia Shield? :+
Eigenlijk weet je het zelf het antwoord al. :P

Ik heb ook al een tijdje een shield en dat gaat al een jaar foutloos zonder problemen dus erg tevreden mee. :Y

[ Voor 19% gewijzigd door Idanue op 13-10-2020 18:49 ]