blow hole in zij / boven kap

Pagina: 1
Acties:

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

Topicstarter
yoo i zie hier echt OVERAL van die irri blow holes is de kappen van je comp .. is dat niet VET irri ? kun je niet ff lomp die kapper eraf halen .. en een eind weg smijten ofzo .. die zijn dan erg beperkt in weg leggen als je gaat lopen knooien ( en dat doen we best veel met z'n allen d8 ik zo .. :) ) ik wil die dingen dus ECHT enit in m'n kast hebben he .. als ie goed gekoelt moet wordn neem je toch waterkoeling ofzo ?? of zet die fans op plaatsen waar ze bedoeld zijn ....

pc | server | laptop | pda

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
niet iedereen heeft geld voor waterkoeling en niet iedereen vertrouwend erop. En er zullen er meer zijn zoals ik die waterkoeling niet nodig hebben omdat ze niet zo'n snel systeem hebben en dus genoeg hebben aan twee of drie fans.

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
nee is mooier zo zonder kap issie lelijk

ja waterkoeling komt er ook aan

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-08 09:11

Chakotay

Lick here to continue

Kap dicht met blowholes->betere airflow->ook andere onderdelen beter gekoeld dan alleen je proc.

Of je moet ook waterkoeling op je vidkaart en hds enzo willen frotten....

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Je moet niet elke keer om waterkoeling gaan lopen schreeuwen als het om goede koeling gaat. Waterkoeling is niet alles ook al willen sommige daar iedereen wel van overtuigen. Ik geef toe dat het een heel mooi systeem is, maar het is ook kostbaar in aanschaf (of je moet heel handig zijn) en ook als het aanstaat is het best duur. Je pompje vreet best wel wat elektriciteit. Je kan zeggen dat het hetzelfde is als je fans, maar fans heb je ook als je met waterkoeling bezig bent. Je radiator moet namelijk ook gekoeld worden. En aangezien heel veel mensen ook een TEC nemen als ze gaan waterkoelen gebruik je dan wel ineens veel meer elektriciteit. Het kan je misschien niets schelen, maar het tel wel degelijk mee.

Plus is het zo dat als je pomp uitvalt je ineens al je koeling kwijt bent, terwijl als er een fan uitvalt gaat de rest gewoon door. En op fans heb je rpm bewaking, op je waterpomp niet.

Dus waterkoeling is helemaal niet zo geweldig, en voor veel mensen dus ook geen optie. En het gaat niet alleen om het proktische aspect, modden is ook gewoon leuk. :)

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

ik heb ook waterkoeling, maar mijn radiator hoeft niet perse gekoeld te worden. als ik die fans (het is een senfu met 2x fan) uitzet, blijft de temp van mijn proc een graadje of 40. :7

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op vrijdag 10 augustus 2001 20:07 schreef Baviaan het volgende:
ik heb ook waterkoeling, maar mijn radiator hoeft niet perse gekoeld te worden. als ik die fans (het is een senfu met 2x fan) uitzet, blijft de temp van mijn proc een graadje of 40. :7
dan is mijn case met 5X sunon 80mm en FOP38 toch wat koeler (39 stressed) >:)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Ja, maar Baviaan wordt niet doof van de pokkeherrie :Y)

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Als ik m'n trommelvliezen doorprik hoor ik ook niets, clubwuppie. :) !

Oh ja joh!!!

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 18:04 schreef obsidian het volgende:
Je moet niet elke keer om waterkoeling gaan lopen schreeuwen als het om goede koeling gaat. Waterkoeling is niet alles ook al willen sommige daar iedereen wel van overtuigen. Ik geef toe dat het een heel mooi systeem is, maar het is ook kostbaar in aanschaf (of je moet heel handig zijn) en ook als het aanstaat is het best duur. Je pompje vreet best wel wat elektriciteit. Je kan zeggen dat het hetzelfde is als je fans, maar fans heb je ook als je met waterkoeling bezig bent. Je radiator moet namelijk ook gekoeld worden. En aangezien heel veel mensen ook een TEC nemen als ze gaan waterkoelen gebruik je dan wel ineens veel meer elektriciteit. Het kan je misschien niets schelen, maar het tel wel degelijk mee.

Plus is het zo dat als je pomp uitvalt je ineens al je koeling kwijt bent, terwijl als er een fan uitvalt gaat de rest gewoon door. En op fans heb je rpm bewaking, op je waterpomp niet.

Dus waterkoeling is helemaal niet zo geweldig, en voor veel mensen dus ook geen optie. En het gaat niet alleen om het proktische aspect, modden is ook gewoon leuk. :)
Beveiligingen zijn er om ingebouwd te worden, dus als je inderdaad heel handig bent, kan je zelf beveiligingen inbouwen in je waterkoel systeem!!!
Is niet zo heel moeilijk, maar je moet er inderdaad handig voor zijn, ben ik met je eens.

Ik heb zelf waterkoeling genomen voor de tering herrie die van die fans afkwam, en nu heb ik met mijn homemade rheobus, mijn 2 120 mm fans geregeld op 'whisper mode' voor mijn radiator! Perfect!!!

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 17:55 schreef Hokje het volgende:
yoo i zie hier echt OVERAL van die irri blow holes is de kappen van je comp .. is dat niet VET irri ? kun je niet ff lomp die kapper eraf halen .. en een eind weg smijten ofzo .. die zijn dan erg beperkt in weg leggen als je gaat lopen knooien ( en dat doen we best veel met z'n allen d8 ik zo .. :) ) ik wil die dingen dus ECHT enit in m'n kast hebben he .. als ie goed gekoelt moet wordn neem je toch waterkoeling ofzo ?? of zet die fans op plaatsen waar ze bedoeld zijn ....
Is er iemand die je verplicht om deze blowholes in je comp te bouwen.

Nee? Nutteloos topic dus. :z
Pagina: 1