Beste mensen,
Ik heb momenteel een iets verouderd systeem en wil deze een keer gaan upgraden. Ik heb destijds met goede adviezen van dit forum een prachtige PC gekocht alleen begin nu langzaam aan de settings van verschillende games op steeds minder en minder te zetten om het nog te kunnen spelen.
Ik wil heel graag upgraden naar een nvidia 30X0 kaart en vroeg me af of ik een heel nieuw systeem zou moeten samenstellen of dat ik onderdelen van mijn huidige pc kan hergebruiken en zo ja welke componenten zijn tegenwoordig nog goed te combineren met de nieuwe kaart?
Ik heb momenteel de volgende componenten:
Dank iig voor de feedback!
Met vriendelijke groet,
AJB
Ik heb momenteel een iets verouderd systeem en wil deze een keer gaan upgraden. Ik heb destijds met goede adviezen van dit forum een prachtige PC gekocht alleen begin nu langzaam aan de settings van verschillende games op steeds minder en minder te zetten om het nog te kunnen spelen.
Ik wil heel graag upgraden naar een nvidia 30X0 kaart en vroeg me af of ik een heel nieuw systeem zou moeten samenstellen of dat ik onderdelen van mijn huidige pc kan hergebruiken en zo ja welke componenten zijn tegenwoordig nog goed te combineren met de nieuwe kaart?
Ik heb momenteel de volgende componenten:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7 6700K Boxed | € 259,19 | € 259,19 |
| 1 | Moederborden | Asus Z170-DELUXE | € 369,05 | € 369,05 |
| 2 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 980 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Interne harde schijven | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Interne harde schijven | WD Black SATA 6 Gb/s WD3003FZEX, 3TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Graphite 760T Arctic White | € 196,- | € 196,- |
| 1 | Kabels | Corsair Professional Individually sleeved (Type 3, Generation 2) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Dominator Platinum Dominator® Platinum Light Bar Upgrade Kit | -- | -- | |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H110i GTX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Platinum CMD32GX4M4A2800C15 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair AX860i | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | OCZ Vertex 2 200GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Overige componenten | MSI Gaming Series SLI Bridge 2-Way L | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 824,24 | ||
Dank iig voor de feedback!
Met vriendelijke groet,
AJB