Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
WoW Shadowlands.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500e, meer heb ik er niet voor over, aangezien ik niet zoveel tijd meer spendeer aan gamen dan dat ik vroegâh deed.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige voeding, behuizing en GPU wil ik meenemen. Randapparatuur neem ik ook mee van m'n huidige systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, CPU, RAM, SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van diverse topics, heb ik het volgende bij elkaar gezocht;
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij zou dit prima WoW Shadowlands moeten kunnen draaien. Echter, de prijs van de Ryzen 5 3600 is aardig omhoog geschoten de laatste tijd, ik wil vooral weten of een Ryzen 3 3200G de boel ontzettend naar beneden haalt? Indien dit het geval is, wat zou een alternatief kunnen zijn? WoW hoeft niet op Ultra op 120 FPS te draaien, die verwachting heb ik niet. De GPU wil ik op termijn ook vervangen, maar momenteel is 'ie goed genoeg. Mocht de complete build bagger zijn, dan hoor ik dat ook graag uiteraard!
WoW Shadowlands.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 500e, meer heb ik er niet voor over, aangezien ik niet zoveel tijd meer spendeer aan gamen dan dat ik vroegâh deed.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Huidige voeding, behuizing en GPU wil ik meenemen. Randapparatuur neem ik ook mee van m'n huidige systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mobo, CPU, RAM, SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van diverse topics, heb ik het volgende bij elkaar gezocht;
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte A520M S2H | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 60,90 | € 60,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 57,90 | € 57,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 396,35 | ||
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Volgens mij zou dit prima WoW Shadowlands moeten kunnen draaien. Echter, de prijs van de Ryzen 5 3600 is aardig omhoog geschoten de laatste tijd, ik wil vooral weten of een Ryzen 3 3200G de boel ontzettend naar beneden haalt? Indien dit het geval is, wat zou een alternatief kunnen zijn? WoW hoeft niet op Ultra op 120 FPS te draaien, die verwachting heb ik niet. De GPU wil ik op termijn ook vervangen, maar momenteel is 'ie goed genoeg. Mocht de complete build bagger zijn, dan hoor ik dat ook graag uiteraard!