Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Videobewerking, 3D werk en gaming. (Adobe Creative suite, Cinema 4D met Redshift en ik wil Blender (met Cycles) gaan proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Vind ik lastig. Ik wil wel een goede bak waar ik weer een langere tijd mee door kan. Ik begon op €1.500 maar ben inmiddels de 2k gepasseerd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil in ieder geval een Nvidia GPU dat gaat waarschijnlijk de MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G worden. Nvidia heeft de beste ondersteuning bij Adobe en bij de meeste GPU renders.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in ieder geval 32GB geheugen nodig en minimaal 1 TB opslag. Verder geef ik helemaal niks om RGB in m'n pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals eerder vermeld in ieder geval een Nvidia GPU. Verder heb ik altijd gebruik gemaakt van een Intel CPU maar ziet het er naar uit dat ik voor deze build beter een AMD kan pakken (misschien de 5900X, maar die lijkt wel héél veel duurder dan zijn voorganger).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en zuinig zou mooi meegenomen zijn.
Ga je overklokken?
Hier heb ik geen ervaring mee, is dit aan te raden?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil niet dat het uit de klauwen loopt qua budget, de ruim €2.000,- waar ik nu (ex AMD 5900X) al op zit vind ik al fors.
Werken de verschillende componenten goed samen? Het gekozen geheugen lijkt me al vrij oud.
Heb ik nog CPU koeling nodig?
Wat is verstandig qua wel/niet overclocken, ik heb hier geen ervaring mee.
Videobewerking, 3D werk en gaming. (Adobe Creative suite, Cinema 4D met Redshift en ik wil Blender (met Cycles) gaan proberen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Vind ik lastig. Ik wil wel een goede bak waar ik weer een langere tijd mee door kan. Ik begon op €1.500 maar ben inmiddels de 2k gepasseerd

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil in ieder geval een Nvidia GPU dat gaat waarschijnlijk de MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G worden. Nvidia heeft de beste ondersteuning bij Adobe en bij de meeste GPU renders.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb in ieder geval 32GB geheugen nodig en minimaal 1 TB opslag. Verder geef ik helemaal niks om RGB in m'n pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zoals eerder vermeld in ieder geval een Nvidia GPU. Verder heb ik altijd gebruik gemaakt van een Intel CPU maar ziet het er naar uit dat ik voor deze build beter een AMD kan pakken (misschien de 5900X, maar die lijkt wel héél veel duurder dan zijn voorganger).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en zuinig zou mooi meegenomen zijn.
Ga je overklokken?
Hier heb ik geen ervaring mee, is dit aan te raden?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil niet dat het uit de klauwen loopt qua budget, de ruim €2.000,- waar ik nu (ex AMD 5900X) al op zit vind ik al fors.
Werken de verschillende componenten goed samen? Het gekozen geheugen lijkt me al vrij oud.
Heb ik nog CPU koeling nodig?
Wat is verstandig qua wel/niet overclocken, ik heb hier geen ervaring mee.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900XT Boxed | € 447,49 | € 447,49 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Pro | € 159,- | € 159,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G | € 966,79 | € 966,79 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
2 | Ventilatoren | Arctic P14 PWM PST, 140mm | € 8,60 | € 17,20 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Voedingen | Enermax Revolution D.F. 750 watt | € 104,08 | € 104,08 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 2TB | € 222,68 | € 222,68 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,90 | € 103,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.260,94 |