Bestelling betaald maar nog niet geleverd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeLate
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-05 19:12
Op 28/9 bestelde ik bij *knip* een Atten ST-862D hot air station. Bestelling verliep vlot, betaald met Bancontact.

Een weekje later vroeg ik *knip* wanneer het toestel kon geleverd worden. Nieuwe toestellen zouden vrijdag 2/10 geleverd worden en op 1/10 zou ik een track&trace in handen krijgen.

Inmiddels 10 dagen later niets ontvangen, geen track&trace noch het product zelf. Vorige week nog een mailtje verstuurd maar geen antwoord meer ontvangen.

*knip* zou niets te maken hebben met de fabrikant zelf. Het is een webshop gerund door 1 persoon die ook nog andere webshops runt.

Wat kan ik nog doen? Ik betaalde met Bancontact dus geld terug eisen wordt een moeilijke zaak.

[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 12-10-2020 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelling annuleren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16
Je hebt vorige week laatste mail gestuurd. Bel ze, of mail nogmaals. Probeer contact af te dwingen. Heb je ze al gebeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 19:29

Perkouw

Moderator General Chat
Titelchange naar Bestelling betaald maar nog niet geleverd. Verder webshop naam dus weg gehaald, dat voegt niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeLate
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-05 19:12
Bestelling annuleren gaat niet vanzelf op de webshop. Nogmaals een mail verstuurd met de vraag om te annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:00

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

HomeLate schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:55:
Bestelling annuleren gaat niet vanzelf op de webshop. Nogmaals een mail verstuurd met de vraag om te annuleren.
Waarom pak je de telefoon niet en bel je de persoon? Bij de 'contact us' staat zijn nummer vermeld.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:39
HomeLate schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:55:
Bel nou gewoon! Misschien is je mail wel in de spambox terecht gekomen weet jij veel.

*sowieso

Pagina: 1