Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen. Ik speel voornamelijk CSGO, R6 Siege, Pubg maar ook fifa etc. Oude desktop is dringend aan vervanging toe want in CSGO haal ik met moeite 100 fps. Met een nieuwe build zou ik voor CSGO rn R6 Siege toch een pakje meer fps hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model?
Alleen een Hdd van 2tb ga ik meenemen uit oude desktop. Seagate 2tb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximumbudget van 1350 euro alles inbegrepen. (Iemand enig idee waar ik windows 10 besturing goedkoop kan verkrijgen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Degelijke processor (AMD lijkt ik mijn ogen meer te bieden voor zijn prijs dan een i5 10th gen?) en had echt in gedachten om de nieuwe RTX 3070 (hoeft niet persee een FE te zijn) te nemen om aan de fps eisen te kunnen voldoen.
Zie het lijstje hier onderaan. Jullie mogen hier kritisch op zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen bijsturen waar nodig. Heb vooral vraagtekens bij de voeding omdat ik niet weet hoe krachtig dat moet zijn zeker nu met de RTX 3070. Als jullie deze Build beter en krachtiger kunnen maken voor deze prijs ben ik jullie dankbaar.
Vooral gamen. Ik speel voornamelijk CSGO, R6 Siege, Pubg maar ook fifa etc. Oude desktop is dringend aan vervanging toe want in CSGO haal ik met moeite 100 fps. Met een nieuwe build zou ik voor CSGO rn R6 Siege toch een pakje meer fps hebben.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model?
Alleen een Hdd van 2tb ga ik meenemen uit oude desktop. Seagate 2tb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximumbudget van 1350 euro alles inbegrepen. (Iemand enig idee waar ik windows 10 besturing goedkoop kan verkrijgen)
Degelijke processor (AMD lijkt ik mijn ogen meer te bieden voor zijn prijs dan een i5 10th gen?) en had echt in gedachten om de nieuwe RTX 3070 (hoeft niet persee een FE te zijn) te nemen om aan de fps eisen te kunnen voldoen.
Zie het lijstje hier onderaan. Jullie mogen hier kritisch op zijn.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen bijsturen waar nodig. Heb vooral vraagtekens bij de voeding omdat ik niet weet hoe krachtig dat moet zijn zeker nu met de RTX 3070. Als jullie deze Build beter en krachtiger kunnen maken voor deze prijs ben ik jullie dankbaar.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X (BOX) Boxed | € 209,90 | € 209,90 |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix B550-F Gaming | € 171,- | € 171,- |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3070 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 60,90 | € 60,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 106,90 | € 106,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 124,90 | € 124,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 800,20 |