Nieuwe game pc advies

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Vraag

• FabuIn
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 01-09-2023
Dag,

Afgelopen week heb ik hier gevraagd hoe ik het beste mijn huidige pc zou kunnen upgraden om de nieuwste games op hoge settings te kunnen spelen en daar in ieder geval de komende jaren mee vooruit kan. Hier werd mij aangeraden dat ik het beste een volledige nieuwe pc kan bouwen omdat vrijwel alles vernieuwd zou moeten worden. Ik heb een beetje rondgekeken maar niet echt een idee wat voor mij nou de beste opties zijn.

Mijn vraag
Is er iemand die zou kunnen helpen een nieuwe gamepc samen te stellen. Mijn doel hierbij is om de nieuwste games op hoge settings te kunnen spelen en voor de komende jaren vooruit te kunnen. Op dit moment gebruik ik een 24 ich 144hz 1920x1080 monitor die ik nog niet van plan ben te vervangen.

Wat ik over zou willen nemen naar de nieuwe pc is mijn 1tb 860 evo ssd en eventueel de kast (mocht dit passen) pricewatch: Cooler Master K380

Mijn budget ligt tussen de 800 en 1000 euro en voorkeur voor intel en nvidia

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:44

Bad Brains

<(0.o)>

Behalve dat ik je post er karig vind kan ik je het volgende melden.
Voeding?
8 oktober is de AMD 5000 serie aangekondigd en dat is zeker het wachten waard.
Ook komen er nieuwe graka's van AMD, denk dat de 3000 serie van Nvidia niet in je budget zitten.
Kijk wellicht naar een 2060 super in de VnA alvast.

Wachten is mijn devies.

edit: 2080 super moest natuurlijk 2060 super zijn. Anders heb je geen budget genoeg.

[ Voor 11% gewijzigd door Bad Brains op 11-10-2020 23:28 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Kijk eens in Desktop Aankoopadvies en DAA beleid wat de bedoeling is want dit is nog niet compleet ;).

Dit topic is gesloten.