Facebook inlog probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 1.224 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senna2004
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-10-2020
Mijn vraag
... Ik heb sinds een korte tijd problemen met mijn facebook account. Graag zou ik hierbij hulp willen.

Ik kan namelijk nadat het account gehackt was geweest niet meer in mijn account komen. ik kan inloggen en dan kom ik ook verder, maar dan vraagt facebook mij om 'recente vind ik leuks en berichten te controleren. nadat ik dat gedaan heb staat er het volgende in beeld: 'Sorry something went wrong 'We're working on getting this fixed as soon as we can.

echter gaat dit al weken achter elkaar door, iemand een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

Je hebt de ‘...’ vreemdgenoeg niet ingevuld. Dat probleem gaat op voor alle browsers en de app? Dan is afwachten en af en toe support benaderen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senna2004
Wat bedoel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senna2004
Ik snap hem al ! Ik heb t probleem zowel pc als in de app ! Heb m’n account al drie keer veranderd ! Ik wil wel naar support maar daar moet je vlgs mij ingelogd voor zijn🤪🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cindy2002
  • Laatst online: 11-02-2023
Hoi,
Ik heb precies hetzelfde probleem heeft u al een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:59

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cindy2002
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2P2JHTUjnnJo78A_4vCaZ-51pZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fPcV9nnSz3ed0QqGrNKBbvXf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6e10G4qBdyeHEy3P747C82S0sLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5q6N8XbIQKmZwSVoQHYQO0xv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cindy2002
Dit hierboven is wat ik steeds krijg heel vervelend heb een mega groot facebook account en kan er nu niet meer op hij is van de week gehackt en heb toen mijn wachtwoord verandert en alles herstelt en toen was alles weer goed en nu opeens krijg ik dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Probeer eens vanaf een normale computer, of probeer het eens via Incognito-modus.
Heb ooit eens een bug gehad van iemand die bij inloggen een lege FB-page kreeg, maar via incognito-modus ging het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cindy2002
Heb het via mijn gewone computer geprobeert en met de incognito modus geprobeert maar krijg steeds hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cindy2002
Ik kan dus niet een probleem rapporteren omdat ik gelijk naar die tabbladen hierboven ga en dus niet op facebook kom dus kan geen probleem rapporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karin clement
  • Laatst online: 13-10-2020
ik heb net hetzelfde probleem en zoek ook naar een oplossing :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene Kogelman
  • Laatst online: 13-10-2020
Ik heb ook dat probleem. Er word hier als oplossing gegeven een bug-rapport naar facebook te sturen.
Hiervoor moet je ingelogd zijn en dat lukt dus niet. Ik heb het inmiddels op meerde apparaten en browsers geprobeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Maar uiteindelijk is het een issue van en op Facebook... en is Tweakers een site die op geen enkele manier aan Facebook gelieerd is.
Wij kunnen niet anders dan zeggen wat je zou moeten doen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:21

Spotmatic

Ken sent me

Het viel me al eerder op, maar een bugrapport indienen kan niet op een desktop. De in deze beschrijving genoemde optie "Een probleem melden" bestaat op desktop bij mij niet, al is het getoonde menu-icoontje in de beschrijving blijkbaar wel contextgevoelig (is een hamburgermenu-symbool in de apps en een driehoekje naar beneden op de desktopversie).

Ik heb de indruk dat de desktopversie te weinig aandacht krijgt, want ik zie vreemde bugs die de appversies niet hebben. Zoals reacties van anderen op mijn reacties in een Facebookgroep teruglezen n.a.v. een melding: dat lukt niet altijd omdat de volgorde van berichten in groepen op "Topberichten" is i.p.v. "Meest recent". Dus je kunt klikken wat je wilt maar je moet die reactie echt met de hand opzoeken.

De standaardmanier om een bugreport in de app aan te kunnen maken is blijkbaar "schud je telefoon". Dan wordt er namelijk ook een schermafdruk gemaakt van de plek waar je toen was. Dat kun je een aantal malen doen voor het toevoegen van meerderer schermafdrukken.

[ Voor 12% gewijzigd door Spotmatic op 14-10-2020 09:27 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petram
  • Laatst online: 24-10-2020
Hoi Cindy of Rene, hebben jullie al een oplossing gevonden. Een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem en we zijn aan het zoeken hoe we dit kunnen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny vd
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-11-2020
Hallo , heeft er hier misschien al iemand een oplossing voor gevonden ? Ik heb dit probleem al 5 weken en zou wel graag terug op mijn account willen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John05211
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-11-2020
Ook hier al een tijd geen toegang met de zelfde meldingAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cm0qHb4parY68tQ7HVjYyVrzSvU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f544HVRW9mBn1bi2kKvmMwqX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 77% gewijzigd door John05211 op 21-11-2020 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik ga dit topic maar sluiten. Alleen herhaling dat anderen ook een probleem hebben is weinig zinvol.

Mocht iemand een nieuw topic willen maken met duidelijke duiding van de tech randzaken (browser, eventuele content blockers, etc) dan kan dat natuurlijk zeker wel. Maar verder lijkt de Facebook helpdesk me een beter kanaal :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.