Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbhaan
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-08 21:08
Ik merk dat de LG OLED55GX6LA per winkel erg van prijs verschilt. Via BOL.com (TV Online) kan je dit model aanschaffen voor 1549,- euro en bij een partij als Coolblue 2299,- (nu wel met 200,- cashback).

Is er een eenvoudige verklaring hiervoor of zijn het toch net verschillende modellen?

Beste antwoord (via kbhaan op 13-10-2020 23:04)

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:35

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Het zijn in ieder geval dezelfde modellen. Het is mogelijk grijze import, maar het is geen buitenlands model. Coolblue zit aan de bovenkant van het prijsbereik, TV-Online via BOL aan de onderkant. Ik zou eigenlijk een beetje in het midden mikken, TV-Online is een echte dozenschuiver die niet weten wat ze verkopen, je krijgt wat je koopt en verder niet zeuren. Je kunt overwegen ergens in het midden te gaan zitten, een partij als bijvoorbeeld PlasmaVisie valt ook nog wel mee kwa prijs en weet een stuk beter wat ze verkopen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:35

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Het zijn in ieder geval dezelfde modellen. Het is mogelijk grijze import, maar het is geen buitenlands model. Coolblue zit aan de bovenkant van het prijsbereik, TV-Online via BOL aan de onderkant. Ik zou eigenlijk een beetje in het midden mikken, TV-Online is een echte dozenschuiver die niet weten wat ze verkopen, je krijgt wat je koopt en verder niet zeuren. Je kunt overwegen ergens in het midden te gaan zitten, een partij als bijvoorbeeld PlasmaVisie valt ook nog wel mee kwa prijs en weet een stuk beter wat ze verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Er is een uitgebreid topic waar de prijzen van de OLED-televisies worden besproken. Doorgaans kom je tot de laagst mogelijke prijs door wat rond te bellen naar winkels als Smits in Arnhem en KameraExpress. Zie: [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2