Mijn vraag:
Onderstaand mijn wenslijst, hier komt nog een Gigabyte Gaming OC 3080 bij. Wat ik wil gaan doen is naast de standaard verlichting van de behuizing aan de achterkant en onderkant een additionele ledstrip aanbrengen (standaard zit die in de behuizing enkel boven). Tevens wil ik vooraan in de behuizing drie ventilatoren aanbrengen met verlichting. Tot slot komt hier nog een GPU support bij die tevens voorzien is van verlichting.
----------
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Zover ik kan zien is alles ARGB en wil ik gebruik maken van Gigabyte RGB Fusion 2.0 zodat er geen extra applicaties benodigd zijn.
Ik heb op het moederbord een argb header en ik heb een splitter op de lijst gezet, als ik me niet vergis zou het voldoende moeten zijn qua aansluitingen. Wat ik echter niet weet is of er voldoende voltage is voor alle onderdelen.
------------
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb ergens gelezen dat je voor de 5 volt op de header x meter/leds kunt aansluiten voor x voltage/ampere. Nu zei dit me al weinig maar ik kan ook bij veel van de componenten niets zien over het verbruik dus ik weet niet of dit gaat werken of niet.
Ik heb nog niets gekocht van de lijst maar ben alvast wat voorwerk aan het doen om te kijken of ik de juiste onderdelen heb zodat ik straks heerlijk kan knutselen!
Graag zou ik tips en advies krijgen of ik nu de juiste componenten heb of dat er wellicht nog een extra splitter of ARGB hub nodig is om alles werkende te krijgen.
Enorm bedankt voor jullie hulp!
------------
Onderstaand mijn wenslijst, hier komt nog een Gigabyte Gaming OC 3080 bij. Wat ik wil gaan doen is naast de standaard verlichting van de behuizing aan de achterkant en onderkant een additionele ledstrip aanbrengen (standaard zit die in de behuizing enkel boven). Tevens wil ik vooraan in de behuizing drie ventilatoren aanbrengen met verlichting. Tot slot komt hier nog een GPU support bij die tevens voorzien is van verlichting.
----------
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Zover ik kan zien is alles ARGB en wil ik gebruik maken van Gigabyte RGB Fusion 2.0 zodat er geen extra applicaties benodigd zijn.
Ik heb op het moederbord een argb header en ik heb een splitter op de lijst gezet, als ik me niet vergis zou het voldoende moeten zijn qua aansluitingen. Wat ik echter niet weet is of er voldoende voltage is voor alle onderdelen.
------------
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb ergens gelezen dat je voor de 5 volt op de header x meter/leds kunt aansluiten voor x voltage/ampere. Nu zei dit me al weinig maar ik kan ook bij veel van de componenten niets zien over het verbruik dus ik weet niet of dit gaat werken of niet.
Ik heb nog niets gekocht van de lijst maar ben alvast wat voorwerk aan het doen om te kijken of ik de juiste onderdelen heb zodat ik straks heerlijk kan knutselen!
Graag zou ik tips en advies krijgen of ik nu de juiste componenten heb of dat er wellicht nog een extra splitter of ARGB hub nodig is om alles werkende te krijgen.
Enorm bedankt voor jullie hulp!
------------
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 299,50 | € 299,50 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 MASTER | € 345,06 | € 345,06 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
1 | Kabels | Cooler Master Addressable RGB 1-to-5 Splitter Cable | € 11,55 | € 11,55 |
1 | Casemodding | DeepCool GH-01 A-RGB | € 13,- | € 13,- |
2 | Casemodding | Sharkoon SHARK Blades RGB Strip | € 14,95 | € 29,90 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 ARGB Plus | € 68,10 | € 68,10 |
1 | Ventilatoren | Thermaltake Pure 14 ARGB Sync Radiator Fan TT Premium Edition (3-Fan Pack), 140mm | € 53,79 | € 53,79 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16D-32GTZRC | € 191,56 | € 191,56 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 860W Platinum | € 125,05 | € 125,05 |
1 | Solid state drives | Gigabyte Aorus Gen4 SSD 2TB | € 344,- | € 344,- |
1 | Externe HDD/SSD behuizingen | Sharkoon Swift Case Pro USB3.0 Zwart | € 24,99 | € 24,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.602,45 |