Misschien vinden sommigen mijn configuratie wat overkill, maar ik koop eens in de +/-7 jaar een nieuwe pc dus hij moet er voorlopig weer tegenaan kunnen. Ik game trouwens NOOIT (op een pc).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
50% huis tuin en keuken surfen en mailen
40% bedrijfswerk (office, conference video calls)
10% videobewerken en wat photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing: Silverstone HTPC ATX
Monitor: ViewSonic VX3276-2K-MHD 2560x1440
Harddisks: WD 8TB Sata HDD, WD 2TB Sata HDD
Toetsenbord/muis: Cherry DW5100
Speakers: pc aansluiten op versterker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, geheugen, SSD, voeding.
(voor de CPU cooler gebruik ik de boxed cooler en ik gebruik geen losse videokaart)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bottlenecks in snelheid en bij voorkeur een redelijk stil systeem
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
1. Ik heb me recent zoveel mogelijk verdiept in alles maar aangezien mijn laatste pc build zo lang geleden is, zou ik graag horen of dit systeem logisch in elkaar zit of dat jullie andere componenten zouden aanraden.
2. Ik zag dat er een nieuwe versie (V2) van het gekozen moederbord onlangs is uitgebracht, met true 14 (12+2) VRMs (zonder doublers) en USB Type-C onboard. Maar hoe kan ik zien of de webshop deze nieuwe versie verkoopt of nog de oude versie? Ik zie nergens "V2" staan.
3. Wat is het verschil tussen "G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK" en "G.Skill Flare X F4-3200C16D-32GFX" ? Ik zie alleen een klein prijsverschil.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
50% huis tuin en keuken surfen en mailen
40% bedrijfswerk (office, conference video calls)
10% videobewerken en wat photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing: Silverstone HTPC ATX
Monitor: ViewSonic VX3276-2K-MHD 2560x1440
Harddisks: WD 8TB Sata HDD, WD 2TB Sata HDD
Toetsenbord/muis: Cherry DW5100
Speakers: pc aansluiten op versterker
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, processor, geheugen, SSD, voeding.
(voor de CPU cooler gebruik ik de boxed cooler en ik gebruik geen losse videokaart)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bottlenecks in snelheid en bij voorkeur een redelijk stil systeem
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
1. Ik heb me recent zoveel mogelijk verdiept in alles maar aangezien mijn laatste pc build zo lang geleden is, zou ik graag horen of dit systeem logisch in elkaar zit of dat jullie andere componenten zouden aanraden.
2. Ik zag dat er een nieuwe versie (V2) van het gekozen moederbord onlangs is uitgebracht, met true 14 (12+2) VRMs (zonder doublers) en USB Type-C onboard. Maar hoe kan ik zien of de webshop deze nieuwe versie verkoopt of nog de oude versie? Ik zie nergens "V2" staan.
3. Wat is het verschil tussen "G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK" en "G.Skill Flare X F4-3200C16D-32GFX" ? Ik zie alleen een klein prijsverschil.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 Pro 4650G Boxed | € 228,41 | € 228,41 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Elite | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 111,90 | € 111,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 400W | € 41,61 | € 41,61 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 500GB | € 139,90 | € 139,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 649,77 | ||