Linkshandige joystick ?

Pagina: 1
Acties:
  • 741 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
(overleden)
Kort vraagje:

Wat is de beste joystick die ook geschikt is voor linkshandige handjes ? Prijs maakt niet zo heel erg uit, het is wel belangrijk dat 'ie lekker in de hand ligt.

Iemand misschien een suggestie ?

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 14:49
Check eens www.linkshandigenshop.nl

Greetz,

Sjeik El Grot-Esk

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

sommige game pads hebben een switch button voor leftys!

Verwijderd

Nee geen gamepads ik ben echt op zoek naar vette joystick.

geinig trouwens die linkshandigenshop (lijkt alleen wel net of je achterlijk bent ofzo, moet je dat keyboard zien!}

Die joystick van ze vind ik beetje eng, weet geen merk oid. Zal ze 's bellen of mailen voor nadere specs

Verwijderd

Ik heb een Saitek Cyborg 3d Gold (usb) en ik moet zeggen dat je die aardig kunt configureren, hij werkt erg prettig, is solide en je kunt hem voor zowel links- als rechtshandigen instellen.
Het stickkie heeft:

4 assen (x,y,throttle,twist)
1 trigger button
3 knoppen bovenaan de stick
1 POV hat bovenop de stick
4 knoppen op de voet
2 extra knoppen die als 'shift' kunnen worden gebruikt

Je kunt de handrest in hoogte instellen, alsmede de duimlengte en de hoek waaronder de 3 knoppen en de POV hat bovenop staan.

Hij is wat mij betreft goed te configureren. :)
Zo ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.linkshandigenshop.nl/r0300667.jpg :D

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:14

McBoom

Broem

Ik ben ook linkshandig, maar ik muis altijd met mijn rechterhand, ook mijn pretpook (een Logitech Wingman Extreme Digital 3D) is ook rechtshandig. Ik zou het niet eens kunnen met links, al zou ik het willen. :o

The ramblings of an idiot

Verwijderd

Bedankt allemaal,

Nee McBoom rechts zal ik wel nooit meer leren, komt door Arcade Joystick (wie kent 'm nog..) die ik vroeger bij mijn C64 had. Die kon ik wel links gebruiken, en hoewel ik dat ding al minstens 10 jaar niet meer heb gebruikt, zou ik niet meer kunnen omschakelen naar rechterhand...

Die Saitek lijkt me trouwens wel wat, Cheatah...
Waar kun je zo'n ding bemachtigen?

Verwijderd

Ik heb hem zien staan bij o.a. MogaPeel{*}
* Naam enigszins veranderd om geen reclame te maken, ik denk dat iedereen wel begrijpt dat het Megapool moet zijn
:X

Verwijderd

Zo'n Logitech Wingman, is dat niet wat voor je ?

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:14

McBoom

Broem

Op woensdag 15 augustus 2001 16:20 schreef Eggplant het volgende:
Bedankt allemaal,

Nee McBoom rechts zal ik wel nooit meer leren, komt door Arcade Joystick (wie kent 'm nog..) die ik vroeger bij mijn C64 had. Die kon ik wel links gebruiken, en hoewel ik dat ding al minstens 10 jaar niet meer heb gebruikt, zou ik niet meer kunnen omschakelen naar rechterhand...

Die Saitek lijkt me trouwens wel wat, Cheatah...
Waar kun je zo'n ding bemachtigen?
Zo'n Arcade joystick heb ik ook nog liggen (ook bij een c64), die gebruikte ik wel met m'n linkerhand :) Goeie pookjes zijn dat, (bijna) niet kapot te krijgen. :)

The ramblings of an idiot

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Ik zag zo'n ouwe Gravis gamepad liggen bij Bart Smit of V&D voor 10 piek. Die dingen waren ook goed voor linkshandigen. Dingen waren wel een van de eerste gamepads. Nu zijn de krengen niks meer waard.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 17:15 schreef Sjeik het volgende:
Check eens www.linkshandigenshop.nl

Greetz,

Sjeik El Grot-Esk
Nogal dooie link. Of enorm traag.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 17:10 schreef prinsesje het volgende:
Kort vraagje:

Wat is de beste joystick die ook geschikt is voor linkshandige handjes ? Prijs maakt niet zo heel erg uit, het is wel belangrijk dat 'ie lekker in de hand ligt.

Iemand misschien een suggestie ?
Pak de joystick beet met de RECHTER hand. Verplaats de joystick van de RECHTER kant van je toetsenbord naar de LINKER kant van het toetsenbord. Laat de joystick los, en omvat deze met de LINKER hand. et voílá... }:O
Pagina: 1