WordPress header afbeelding wijzigen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enerziek
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-01-2024
Mijn vraag
Ruim een jaar geleden heb ik de header-afbeelding in mijn WORDPress website aangepast. Dat lukte in versie 4.x prima. Ik heb nu versie 5.5.1. Nu wil weer die afbeelding wijzigen via Weergave >Header. Dan wordt in plaats van een pagina waarin je de header kunt wijzigen, in mijn geval een ‘lege’ pagina getoond, zowel met redacteur rechten als met beheerder (zie bijgaand)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1D-qKVfY_V8hXjaIS3vRQ9KxU1M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NROUCqBwPSHKr1Hb8Yo3JxhP.png?f=user_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wordpress 5.5.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Andere rechten (zowel redacteur als beheerder)

Ik hoop dat ik in een goed forum zit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08 18:34

Matis

Rubber Rocket

Is je template wel geschikt voor de nieuwe versie van WP?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enerziek
Dat heb ik me nooit afgevraagd, maar er is geen enkel probleem met de 'normale' functionaliteit van Wordpress. Pagina's, menuboom etc. wijzigen en toevoegen gaat probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien is de pagina grotendeels leeg omdat er een fatal PHP error is, heb je de logs al gecontroleerd?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-08 23:03
Wat voutloos zegt. Er treedt waarschijnlijk een Exception op in php. Dit moet je ergens in een log terug kunnen zien.

Je kunt anders (tijdelijk) WP_DEBUG en WP_DEBUG_LOG inschakelen in je wp-config.php en dan verschijnt de error in wp-content/debug.log . Houd WP_DEBUG_DISPLAY maar uit.

Zie https://wordpress.org/sup...e/debugging-in-wordpress/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enerziek
Dank voor deze informatie. Ik ben helaas maar een gemakzuchtige gebruiker, die de installatie van WP etc heeft overgelaten aan de service provider. Ik beschik niet over zaken als Database naam, user, password enz. Morgen is de helpdesk weer in de lucht en dan ga ik vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

(jarig!)
Heb je geen FTP-toegang dan?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Pagina: 1