I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.
Het staat inderdaad los van elkaar omdat sommige mensen graag de nieuwsbroef op een andere mailadres willen ontvangen. Aangezien dit sec gezien geen bug is verplaats ik deze even naar Mooie Features zodat een productowner hier eens over na kan denken, en daarbij jouw suggestie kan meenemen
Intentionally left blank
Op zich kan ik me voorstellen dat het handig is dat we bij een wijziging van een (account)e-mailadres en een gelijk mailadres voor de nieuwsbrief vragen of de laatste ook aangepast moet worden. Maar gezien onze volle backlog is het niet belangrijk genoeg hier nu tijd in te steken.
“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)
Hoe moeilijk kan het zijn om na de aanpassing van het hoofd-mailadres simpelweg naar het andere adres te springen. Maar goed dat weet @ikloon beter.
I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.
Ik heb er in ieder geval wel een ticket voor gemaakt
Intentionally left blank
Heren,
ik heb dit probleem al jaren, en is eigenlijk nooit echt opgelost.
Te meer omdat beiden van mijn email domeinnamen op de spam lijst staan van Tweakers,
plus mijn email domein naam heeft 2 punten, wat in configuraties veel problemen geeft:
- @Inter.NL.net en
- @net.HCC.nl,
2 van de oudste email domeinnamen van Nederland.
Maar ik heb het opgegeven....,
want bij Tweakers weten ze alles beter.
ik heb dit probleem al jaren, en is eigenlijk nooit echt opgelost.
Te meer omdat beiden van mijn email domeinnamen op de spam lijst staan van Tweakers,
plus mijn email domein naam heeft 2 punten, wat in configuraties veel problemen geeft:
- @Inter.NL.net en
- @net.HCC.nl,
2 van de oudste email domeinnamen van Nederland.
Maar ik heb het opgegeven....,
want bij Tweakers weten ze alles beter.
H03z0w!3
Pagina: 1