Onduidelijkheden over de bediening van de Hue lampen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
hi,

Ik ben van plan om een aantal Philips Hue lampen te plaatsen in mijn kamer. Ik wil spotjes plaatsen in de armatuur, lightstrips achter de monitor/Tv en een paar afzonderlijke lampen. Ik wil ze dan zelf kunnen aan en-uit schakelen, de helderheid aanpassen, de kleuren veranderen en ik wil dat ze gezamenlijk reageren op commando's via mijn telefoon. Daarbij wil ik ze ook allemaal kunnen synchroniseren met het live beeld op mijn scherm.

Het is mij niet heel duidelijk geworden hoe dit precies werkt.. Heb ik genoeg aan Bluetooth verbinding en de Hue app of moet ik de Bridge erbij nemen? Er wordt gezegd dat je tot 10 lampen via Bluetooth kunt bedienen maar kan ik dan daarmee ook de andere functies uitvoeren die ik wil en moet dan altijd de Bluetooth aan staan als ik ze wil bedienen met de telefoon?

En ik neem aan dat je schakelaar natuurlijk altijd aan geschakeld moet zijn toch? 8)7

Bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:23
Ik zou altijd een bridge nemen, Hue is nogal verslavend en er zullen waarschijnlijk snel nieuwe accessoires en lampen bijkomen. De lampen moeten inderdaad continu spanning krijgen.