Philips WakeUp light HF3672 - Somneo connected

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:12
Olla,

Wss verkeerde plek binnen het forum waarvoor alvast excuses.

Heeft er iemand ervaring met de Philips WakeUplight HF3672 somneo connected? Op de een of andere manier lukt het niet ol het lampje aan mijn netwerk te koppelen.

Tijdens de installatie zet de lamp “helaas” geen eigen accespoint op. Iemand tips/trics?

Het is een keertje gelukt (toeval) daarna helaas niet meer. Een harde reset mag ook niet helpen.

Alvast bedankt!

Dennis

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:21

FeaR

In GoT we trust

dvdbosch schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:38:
Wss verkeerde plek binnen het forum waarvoor alvast excuses.
Yes :) Consumentenelektronica Aankoopadvies is voor als er nog iets gekocht moet worden en er twijfel is tussen meerdere producten. In deze is er een probleem met een reeds aangeschaft product. Ik gooi dit topic richting Witgoed waar het mij beter lijkt te passen: CEA > WG

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
Thanks!

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:47
Je moet zoals in de handleiding staat de WiFi knop (waarmee je Wifi aan en uit zet op de wakeup light) een paar seconden ingedrukt houden, daarna zie je dat het Wifi icoontje veranderd naar een soort zendmast dat betekend dat die een access point is waarmee je hem erna via de app kunt koppelen.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdbosch
Top, dat helpt!

In eerste instantie had ik het icoontje op het "thuis scherm" gebruikt. Daarnaast zit er nog enigzins wat vertraging op het veranderen van het symbooltje. Hier had ik het geduld niet voor.

Wife is happy again :-)

Bedankt!

Dennis