Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning56
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-11-2021
Mijn vraag
Krijg smart lock functie niet ingesteld op de Xiaomi Poco X3...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android 10 met MIUI Global versie 12.0.3.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Trust-Agents staat aan voor Smart Lock (Google) maar krijg niet de smart lock functie

[ Voor 23% gewijzigd door Koning56 op 11-10-2020 13:31 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zult toch echt even moet uitleggen wat je precies hebt gedaan, en wat je zoal geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Op deze manier hebben wij geen informatie, en kunnen we je dus ook niet helpen. We verwachten een beetje meer eigen inzet van je.

Pas dus alsjeblieft je topicstart even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDescender
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 18:33
Om hier even op in te haken. Er is niet echt meer informatie die de OP had kunnen geven. De OP heeft het over de stock android Smart Lock feature, die automatisch de lockscreen van de smartphone omzeilt als je verbonden bent met een vertrouwd netwerk of bluetooth device.

Naar mijn weten heeft MIUI niet de mogelijkheid om op de settings pagina van Smart Lock te komen, het enige wat kan worden gedaan in de telefoon settings onder de "Trusted Agents" tab, is het aan en uitschakelen van de Smartlock feature, maar dit resulteert in niks.

Onderstaand 2 afbeeldingen van wat er in de MIUI zichtbaar is en wat er zou moeten zijn. Een longpress op het Smart Lock element doet overigens niks, alleen de schakelaar kan worden omgezet, wat ook niks doet.

Op Reddit en Xiaomi forums al een paar posts gezien dat deze feature gewoon niet is geimplenteerd in MIUI 12.

WEET IEMAND HIER MEER OVER?

https://i.imgur.com/ASvFFh7.png

https://www.androidplanet...le-smart-lock-screens.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Xiaomi (Poco) heeft dit op alle telefoons uitgeschakeld.
In de oudere versies van MiUI kwam je het wel tegen in de instellingen, maar kon je er niks mee.

Tegenwoordig is het er echt uitgehaald denk ik.

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

• TheDescender
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-06 18:33
hansie_k schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:48:
Xiaomi (Poco) heeft dit op alle telefoons uitgeschakeld.
In de oudere versies van MiUI kwam je het wel tegen in de instellingen, maar kon je er niks mee.

Tegenwoordig is het er echt uitgehaald denk ik.
Ja je komt het het in MIUI 12 dus ook nog tegen in de instellingen, maar je kan er nogsteeds niks mee. Ik snap oprecht niet waarom ze deze key feature niet hebben geimplementeerd, vooral aangezien het in stock android gewoon beschikbaar is.