Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14:46
Hi!

Ik ben opzoek naar een VoIP-provider voor slechts 2 telefoons in een klein MKB-bedrijf. Ze hebben op dit moment 1 telefoon en breiden uit met een extra telefoon. Ze hebben ook twee nummers, die beide een eigen schema hebben met keuzemenu’s etc.

Ze hebben op dit moment een onbeperkt abonnement bij een sketchy provider voor 1 telefoon. Ik heb bij hen het verzoek gedaan voor het toevoegen extra telefoon, maar na mailen en bellen krijgen ze het niet voorelkaar.

Het MKB-bedrijf gebruikt een keuzemenu, wachtmuziek en de telefoon schakelt door naar een mobiel nummer als de vaste niet wordt opgenomen.

Kennen jullie een beetje betrouwbare partijen waar dit mogelijk is voor niet meer dan €10 per telefoon, per maand?

Er zijn allerlei providers voor VoIP, maar wat nu echt een goede is, geen idee.

Bedankt!

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wat doet het keuzemenu precies?

[ Voor 54% gewijzigd door GlowMouse op 10-10-2020 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
Volgens mij kun je bij spoed, buiten kantoortijden dan doorgestuurd worden naar een mobiele telefoon. Anders krijg je een boodschap dat ze gesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je zou eens naar redworks kunnen kijken. Onderaan de prijslijst staan wat kleine lettertjes, zo moet je minimaal vijf toestellen afnemen, maar met 15 euro/maand zit je nog onder je limiet en de gesprekskosten zijn redelijk.

Als je redelijk wat gesprekskosten maakt, kun je ook kijken naar Voys.

[ Voor 28% gewijzigd door GlowMouse op 10-10-2020 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Als je voornemens bent van provider te wisselen dan zou je kunnen overwegen om binnen je bestaande subscription gewoon Teams PBX in te schakelen, om alles simpel te houden. Zo te horen is de omgeving waar het om gaat ook niet complex, dus HIP e.d. is wellicht gewoon overkill.

Voordeel van HIP is wel dat een groot deel van de VoIP partijen er gebruik van maakt.

[ Voor 37% gewijzigd door Trommelrem op 10-10-2020 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
GlowMouse schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:22:
Je zou eens naar redworks kunnen kijken. Onderaan de prijslijst staan wat kleine lettertjes, zo moet je minimaal vijf toestellen afnemen, maar met 15 euro/maand zit je nog onder je limiet en de gesprekskosten zijn redelijk.

Als je redelijk wat gesprekskosten maakt, kun je ook kijken naar Voys.
Bedankt, ik heb bij Redworks een offerte opgevraagd 👍

Pagina: 1