Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:37
Mijn zoontje heeft een Redmi Note 7 van Xiaomi. Vanwege het 10 jarig bestaan van Instagram kun je via een easter-egg het INstagram icoontje aanpassen. Volgens de richtlijnen van Android als volgt:

In de app van Intagram naar eigen account (rechtsonder) en dan klikken op de 3 streepjes rechtsboven: Check

Vervolgens onderin naar Instellingen: Check

Dan via 'trekbeweging' naar beneden en dan verschijnt de easter-egg....en dat naar beneden trekken kan dus met de Redmi Note blijkbaar niet.

Iemand werkend gekregegen of bereid te testen voor mijn zoontje? Mij lukt het niet helaas. Maar ik ben ook redelijk noob..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 22:50
Je moet wel de laatste versie van Instagram hebben.

Updates van Android worden gespreid verspreid, dus het kan zijn dat het even duurt voordat je die krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hier werkt het op mijn Android :)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
MaNDaRK schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:45:
Je moet wel de laatste versie van Instagram hebben.

Updates van Android worden gespreid verspreid, dus het kan zijn dat het even duurt voordat je die krijgt.
Volgens de ingebouwde updater van de Redmi is de app up to date. Wachten dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
Op de mijne ook (Nokia met Android One). Allen op die van mijn zoontje (Redmi Note 7) dus nog niet helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 22:50
Edje040 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:35:
[...]

Volgens de ingebouwde updater van de Redmi is de app up to date. Wachten dus?
En via de appstore van Google zelf? https://play.google.com/s...m.instagram.android&hl=nl?
En anders wordt het inderdaad even wachten, of via bijvoorbeeld APK mirror de nieuwste downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
MaNDaRK schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 21:41:
[...]

En via de appstore van Google zelf? https://play.google.com/s...m.instagram.android&hl=nl?
En anders wordt het inderdaad even wachten, of via bijvoorbeeld APK mirror de nieuwste downloaden.
Via de appstore geeft ie ook aan dat de app up to date is. Ik zal de apk wel eens proberen en anders zit er niets op dan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
Bij de Android versie van instagram, komt er een snelkoppeling bij op je home screen. Het icoon zelf verandert niet. Als je scherm al vol zit, dan kan het zijn dat er geen snelkoppeling meer bij geplaatst kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
Upbeat schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 00:00:
Bij de Android versie van instagram, komt er een snelkoppeling bij op je home screen. Het icoon zelf verandert niet. Als je scherm al vol zit, dan kan het zijn dat er geen snelkoppeling meer bij geplaatst kan worden.
Probleem is dat ik niet kan refreshen bij de instellingen van Instagram. Pas dan komt de easter egg (icoontjes om te kiezen) tevoorschijn.
Pagina: 1