Ik heb aan het begin van de thuiswerkperiode een los toetsenbord gekocht voor bij mijn laptop, een Logitech MK330. Dit toetsenbord typt best lekker, maar maakt wel aardig wat herrie. Mijn vrouw, die ook thuiswerkt, heeft daar veel last van. Ik ben nu op zoek naar een (draadloos) toetsenbord dat vooral heel stil moet zijn, liefst in combinatie met een muis. (Anders moet ik straks twee ontvangertjes in de laptop steken, en dan heb ik geen vrije USB-poort meer over.)
Maar ja, vind dan maar eens het juiste toetsenbord. Veel fabrikanten zeggen dat hun toetsenborden een stille aanslag hebben, maar is dat ook écht zo? Is er iemand die net als ik op zoek is geweest naar een stil toetsenbord en ook echt succesvol is geweest in die zoektocht? Ik hoop dat er wat tips gaan komen. O ja, ik werk met Windows.
Ewout
Maar ja, vind dan maar eens het juiste toetsenbord. Veel fabrikanten zeggen dat hun toetsenborden een stille aanslag hebben, maar is dat ook écht zo? Is er iemand die net als ik op zoek is geweest naar een stil toetsenbord en ook echt succesvol is geweest in die zoektocht? Ik hoop dat er wat tips gaan komen. O ja, ik werk met Windows.
Ewout